Vrienden,
ben weer een beetje bijgekomen van twee dagen Lochems geweld. Man wat een festijn is dat zeg !!!!!!!!! Voor wie besloten niet te komen........

Jullie hebben echt veel gemsit. Anyhoeeer, hier mijn verslagje
Vrijdagavond hebben we (chris en ik) de baan opgebouwd, erg spannend hoe alles zou gaan want de donderdagavond kregen Xander (iTrain) en ik de testversie klaar waarmee dde poolse chauffer zou hebben geleerd te remmen en richting aan te geven. Helaas was hierdoor wel een bug in de beta versie geslopen waardoor de draaibrug niet meer werd vrijgegeven. Dat schijfje was een hele bitch gedurende de dagen.
De Zaterdag verliep alles lekker, buiten de gebruikelijke stof/temperatuur storingen na (het blijft immer n-spoor, enorm gevoelig) reed alles lekker rond die dag. Veel mensen ontmoed en gesproken en wat heel leuk was dat we een gast op de baan hadden. Wesley heeft een BR01 met sound gekocht en die werd dan ook uitgebreid getest. Een echte aanrader want wat rijd die lok mooi eg.
na afloop van de dag was het tijd voor de gezellige N-spoorforum BBQ op de camping waarbij we na afloop met Alwin (hoontje), Vera (zijn vriendin) bij jeroen en Linda langs gingen voor de gezellige terassterreur. Helaas moest ik niet te laat naar huis want mijn beide dames waen niet helemaal lekker.
De zondag was enorm hectisch met wat downs, maar het staat me toch bekend als de mooiste dag. Vooral als je ziet dat de hobby verbroederd. Mijn beide dames waren goed ziek geworden waardoor ik zondag ochtend thuis moest blijven omdat we met de kleine Zoë even langs het ziekenhuis moesten. Veel diarree en overgeven, hetzelfde gold voor mijn vrouw.
Een tekstberichtkje naar MC de Spoorstaaf en de hulp schoot van alle kanten tegemoed. Joost (Fidoo) bood zich meteen aan om chris te versterken. So far so good. Toen rond twaalf uur de lucht geklaard is ben ik in de auto gestapt richting Lochem. Ik trof daar een ietswat ontregeld Marelburg waarbij de gehele Spoorstaaf groep druk bezig was om Christian te helpen van hulp, raad en bijdehante opmerkingen (Vincent style). De baan reed nog steeds wat ik best knap vond want geen van de mannen had enige ervaing met de nieuwe opzet van iTrain 3.0 die toch wat extra foefjes heeft om de drukke dienstregeling op marelburg te regelen.
Kleine downer: de auto heeft zondag niet gereden, een draadbreuk zorgde voor autopech en de ANWB kon de kerk niet vinden blijkbaar.
Maar goed na een beetje stoeien was de rust weer terug en konden de mannen wat adem gaan alen. Joost is vooral aan het stoeien gegaan met iTrain en zijn grote meegebrachte verzameling locs. Deze dag reden er wel heel veel vreemde vogels rond wat ik enorm leuk vond. De jongens hadden de baan helemaal onder controle en zo kreeg ik tijd om wat praatjes te gaan maken.
Zo kon het zomaar gebeuren dat er een gloedjenieuwe BR 003 van Minitrix met SX decoder bij mij in de mand bleef liggen (Tnxs Joost echt een gaaf ding). Verder heb ik van Wesley drie ertzwagens gekregen voor een reserve draaischijf die ik nog had liggen.
Ik kijk terug op een grandioos weekend waarbij je niet terug denkt aan al het falen maar juist aan alle lol die we gehad hebben met zijn allen!!!!
Hans en de familie enorm bedankt voor het organiseren!!!!!!!! Hulde
Broeder en Joost onwijs bedankt voor de support, zonder jullie was de zondag uitgelopen op een drama.
Boys van de Spoorstaaf: Onwijs gaaf dat jullie er waren, wanneer komt nu die BBQ
Jeroen, Linda, Alwin en Vera: Biertje? Whaha was echt top tnxs!!!
Wesley: Tnxs voor het beschikbaar stellen van de BR01
De rest, iedereen bedankt.
Komende zaterdag zijn we weer te zien, we zijn gevraagd om op het jubileum feest van modeslpoorwinkel Heerenveen te staan!!
Groetjes Martin