Van spoel naar servo
Van spoel naar servo
Hallo N-fans,
Tot op heden heb ik gewerkt met spoelen om wissels om te zetten. Hoofdzakelijk met die van Peco sinds ik overgestapt ben op code 55. Ik combineer dat met een Peco schakelaartje om het hartstuk om te polen. Ook heb ik in HO al wat ervaring opgedaan met het handmatig omzetten (zie http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=2&t=118854), maar ik heb totaal geen verstand van het omzetten van wissels met servo's. Ik begrijp dat het omzetten dan mooi langzaam gaat. Wat heb je daarvoor nodig? Moet ik dan ook met relais aan de slag?
Tot op heden heb ik gewerkt met spoelen om wissels om te zetten. Hoofdzakelijk met die van Peco sinds ik overgestapt ben op code 55. Ik combineer dat met een Peco schakelaartje om het hartstuk om te polen. Ook heb ik in HO al wat ervaring opgedaan met het handmatig omzetten (zie http://www.stummiforum.de/viewtopic.php?f=2&t=118854), maar ik heb totaal geen verstand van het omzetten van wissels met servo's. Ik begrijp dat het omzetten dan mooi langzaam gaat. Wat heb je daarvoor nodig? Moet ik dan ook met relais aan de slag?
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
Re: Van spoel naar servo
Hoi Harry
Om te proberen zou ik de ServoSwitch willen adviseren
Hier zit alles bij en is heerlijk simpel, alles getackeld in een product zonder dat je raket geleerde moet zijn
En ik praat niet over een kosten baten verhaal, alleen gebruiksgemak, dat eerste mag ieder voor zichzelf uitmaken
Mvg,
Ad
Om te proberen zou ik de ServoSwitch willen adviseren
Hier zit alles bij en is heerlijk simpel, alles getackeld in een product zonder dat je raket geleerde moet zijn

En ik praat niet over een kosten baten verhaal, alleen gebruiksgemak, dat eerste mag ieder voor zichzelf uitmaken

Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.