Wim schreef:Welkom Jonathan,
leuke ideeën en we gaan zien/meemaken wat je er van maakt!
Bedankt Wim!
Wablo schreef:Jonathan,
Een Nederlandse baan is meestal vrij vlak, als je weinig ruimte heb is misschien opklapbaar een optie, Martin Domburg zijn oude baan is een mooi voorbeeld, het scharnierpunt wordt aangepast in het laagste punt achterzijde baan, let wel op, diepte kast waarin je de baan dan inklapt moet ietsje groter zijn dan hoogste punt baan inclusief bebouwing gerekend vanaf bodem baan, mogelijk kan je dan een langere baan in U vorm kwijt.
ik heb even geen link naar Martin zijn oude baan maar die kan je hem gewoon vragen.
groetjes,
Bert
Bert bedankt voor je input, maar opklappen gaat het sowieso niet worden. ik zit namelijk met een schuin dak.
En ik heb niet de ruimte om een baan te maken in het midden van de kamer.
Ik heb een beschikbare ruimte van 200 x 130 CM, maar zat nog na te denken over je opmerking over een U vorige baan.
Misschien is dat toch misschien een goede optie. Als ik dan een diepte van 60 CM aanhoudt kan ik dan nog redelijk ruime bogen maken?
Wat is zeg maar de standaard qua afmetingen in n-spoor voor bogen?
RogerB schreef:Jonathan, welkom op het forum!
(goh, er komen nu wel veel dertigers op het forum

. Oja, ik behoor ook tot die groep.)
Groeten, Roger
Thx Roger! toch alleen maar leuk, misschien wel club van 30 oprichten
Pruts3r schreef:Ik behoor nog bij lang en na niet tot die groep (29

) maar wil je graag ook welkom heten hieroh.
De baan zit dus nog in de ontwerp fase, maar rollend materiaal heb je al wel, of moet echt helemaal gaan beginnen?
Leuke plannen heb je in elk geval!
Thx! maarre voordat je t weet zit je ook bij de club van 30 hoor
De baan zit idd nog in de ontwerpfase, qua rollend materieel en rails heb ik nog niks. Ben eerst bezig om mijn rollend materieel wat ik van H0 had te verkopen. En ga daarna is kijken voor nieuw of 2ehands materieel in N.
Thx dat jij en andere ook overigens zo enthousiast zijn over mijn plannen, erg leuk om te lezen
Hoontje schreef:Kijk kijk, nog steeds een jonge kerel!
Even terugkomen op je 3D verhaal, veel zaken zijn om zelf nog te schilderen. Treinen en grotere objecten zijn vaak bouw kits.
Met mijn plannen rondom een goederen station en daar rangeren, ben ik nog bezig. Dat srtation komt pas over 4 modules aan de beurt...
groetjes Hoontje
Ok erg interessant in ieder geval wat de 3D modellen betreft!
Ben dan ook wel erg benieuwd naar je baan. Hoe dat uiteindelijk gaat worden.
Ad_M schreef:Jonathan,
Welkom op het forum
Een hele jonge gast en een jong van geest
Mvg,
Ad en Geordie
Thx,
haha kijk aan. Vullen jullie elkaar goed aan schat ik zo in