

Bij de drieweg wissel die ingezet wordt als Y-wissel (beetje rechtsboven tussen opstelsporen en de helix) gaat het linksom gewoon goed. Echter rechtsom vormt het een keerlus en de stukkies rail zijn akelig kort. Nu is er een oplossing met het nadeel dat de trein MOET stoppen op het opstelspoor. Alle drieweg wissels worden dan schakelend uitgevoerd. Echter als de Y-wissel in de rechtsaf stand blijft staan verleg je nu het probleem kortsluiting naar het punt dat de trein het opstelspoor weer verlaat of binnenrijd, drieweg wissels linkerzijde.
Als je door wil rijden moet je dan voor elk opstelspoor een extreme of ultieme keerlusmodule nemen of kan de hele bups op één module? Alle detectie stukjes worden dan aan elkaar geknoopt?
Aan de linkerkant van het plan zijn twee aanvoersporen die samenkomen in een voor de optie rechtsaf bij de Y-wissel, ieder een eigen keerlusmodule?
Of is dit plan een rampscenario dat niet uitvoerbaar is

De baan wordt digitaal met DCC, ik heb nu een Intellibox Basic.
Groeten,
Joop