Even voorstellen
Even voorstellen
Goedenavond allemaal!
Zoals de titel het al zegt: ik ben nieuw hier en wil me graag voorstellen.
Ik ben Patrick en woon in Munsterbilzen (België). Ik ben 33 jaar oud. Mijn hobby’s zijn fotograferen (onweer), goochelen en uiteraard treinen.
Graag wil ik beginnen aan een baan op n schaal. Ik heb geen ervaring met trein modelbouw. “Vroeger” heb ik een aantal faller bouwpakketten gemaakt op h0 schaal (kermis).
Als kind kan ik mij nog goed herinneren dat mijn opa een modelbaan had en was als kind al gefascineerd door treinen. Ik heb er altijd van gedroomd om aan een project te beginnen. Ik heb er nu plek en tijd voor en wil er graag aan starten. Ik ben al bezig geweest met anyrail (met licentie) maar vind het nog erg lastig. Ik lees veel op fora en ben van plan om naar de beurs in Merksem te gaan met mijn schoonvader.
Zelf heb ik het idee om in L-vorm te gaan werken. De ruimte die ik beschikbaar heb: 220x100 en 70x80. Ik zou graag een baan willen maken met een Oostenrijks thema (liefst met hoogteverschil). Ik denk aan een start set van minitrix digitaal, maar ga niets overhaasten en wacht eerst de beurs eens af.
Ik hoop met plezier deel te nemen aan het forum.
Groetjes en een fijne avond gewenst.
Patrick
Zoals de titel het al zegt: ik ben nieuw hier en wil me graag voorstellen.
Ik ben Patrick en woon in Munsterbilzen (België). Ik ben 33 jaar oud. Mijn hobby’s zijn fotograferen (onweer), goochelen en uiteraard treinen.
Graag wil ik beginnen aan een baan op n schaal. Ik heb geen ervaring met trein modelbouw. “Vroeger” heb ik een aantal faller bouwpakketten gemaakt op h0 schaal (kermis).
Als kind kan ik mij nog goed herinneren dat mijn opa een modelbaan had en was als kind al gefascineerd door treinen. Ik heb er altijd van gedroomd om aan een project te beginnen. Ik heb er nu plek en tijd voor en wil er graag aan starten. Ik ben al bezig geweest met anyrail (met licentie) maar vind het nog erg lastig. Ik lees veel op fora en ben van plan om naar de beurs in Merksem te gaan met mijn schoonvader.
Zelf heb ik het idee om in L-vorm te gaan werken. De ruimte die ik beschikbaar heb: 220x100 en 70x80. Ik zou graag een baan willen maken met een Oostenrijks thema (liefst met hoogteverschil). Ik denk aan een start set van minitrix digitaal, maar ga niets overhaasten en wacht eerst de beurs eens af.
Ik hoop met plezier deel te nemen aan het forum.
Groetjes en een fijne avond gewenst.
Patrick
Re: Even voorstellen
Welkom,
Genoeg leesvoer op dit forum. En vragen als je er niet uitkomt.
Op youtube staan mooie lessen over Digitaal modelspoor voor beginners van Albert. Steek je veel van op denk ik.
Genoeg leesvoer op dit forum. En vragen als je er niet uitkomt.
Op youtube staan mooie lessen over Digitaal modelspoor voor beginners van Albert. Steek je veel van op denk ik.
-
Welkom Patrick
Vriendelijke groetjes Nico.
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
ESU 50210 ECoS 2.1 centrale 6A
Peco code 80 SeTrack
Rosoft decoders
Mac Mini 2020 met macOS Big Sur
iTrain 5 Standard.
Railmodeller Pro
Mijn Baan BunderBahN
Toekomstige baan BunderBahN 2
welkom op het forum Patrick
Met de groeten van Harry
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
boekenkastsegmenten
segment Rudersberg
zelfbouw vakwerkhuizen
ombouw en verfijning rollend materieel en wegverkeer
Dankjewel allemaal! Op het kanaal van Albert had ik mij al geabonneerd. Er is hier inderdaad heel veel te lezen. Ik zal binnenkort eens een topic openen met de basis baan waar ik mee bezig ben in Anyrail.
Hallo Patrick,
Ook namens mij welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
Ook namens mij welkom op het forum.
m.vr.gr.
Hans
XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Welkom Patrick op het N - forum .
mvg Sjaak
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Welkom Patrick!
We zijn ooit allemaal zonder ervaring aan deze hobby begonnen. Je gaat hier vast de nodige inspiratie en hulp vinden.
Gr. Erwin
We zijn ooit allemaal zonder ervaring aan deze hobby begonnen. Je gaat hier vast de nodige inspiratie en hulp vinden.
Gr. Erwin
Nordende: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=13441
Nordheim: viewtopic.php?f=14&t=15102
Nordheim: viewtopic.php?f=14&t=15102