Die Knochenbahn - de bouw

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.
Gebruikersavatar

Hans
Berichten: 1521
Lid geworden op: 03 dec 2010 16:06
Locatie: Zoetermeer

Re: Die Knochenbahn - de bouw

Bericht door Hans »

Hallo Ben,

Heel mooi, die besturingsconsole.

m.vr.gr.

Hans


XPS, Fleischmann Piccolo, AnyRail, iTrain
Mijn baan op dit forum: XPS-baan
Gebruikersavatar

Krab
Berichten: 7402
Lid geworden op: 22 okt 2008 14:56
Locatie: West-Brabant

Re: Die Knochenbahn - de bouw

Bericht door Krab »

Zie het zelfde als Hans ,dat heb je mooi gedaan met die besturing module Ben .

mvg Sjaak


TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Bjor
Berichten: 2018
Lid geworden op: 20 sep 2009 18:49

Re: Die Knochenbahn - de bouw

Bericht door Bjor »

Dank voor het compliment. Het knoppenbord is nog een voorlopige versie, omdat het bovenste deel van de baan nog niet is gebouwd en er vast nog wel wijzigingen zullen worden aangebracht. Ik heb het sporenplan geprint en met breed plakband op een plaatje polystyreen geplakt en dat in het deksel gemonteerd. Als ook de rest van de baan is bedraad, laat ik een bijgewerkte versie bij een printshop printen en lamineren en lijm ik het met contactlijm op een aluminium plaat. Het overzetten van de schakelaars en ledjes wordt dan nog wel een "dingetje".

Het knoppenbord bevat veel meer sporen dan je op de mockup in mijn eerste posting ziet. Dat komt omdat ik ook rekening houd met een toekomstige aansluiting op het ondergrondse station van de Duitse segmentenbaan dat tegen de tegenoverliggende muur staat op precies dezelfde hoogte.
Afbeelding

De tussenliggende module wordt waarschijnlijk een "black box" zonder scenery die aan de rechterkant aansluit op het station.
Maar eerst de Knochenbahn maar eens afmaken.


M.v.g. Ben

Deutsche Reichsbahn Gesellschaft, Tijdperk II, groot- en modelspoor

Mijn baan: viewtopic.php?p=270162#p270162
Gebruikersavatar

janiegein
Berichten: 3542
Lid geworden op: 26 okt 2012 12:33
Locatie: Nieuwegein sinds 05*12*23 Utrecht

Re: Die Knochenbahn - de bouw

Bericht door janiegein »

hoi Ben dit plaatje lijkt verdacht veel op station uit vorige baan met stationswinkels enz enz cenk zelfs dat de stationschef nog op de trappen rechts staat omte kijken of je het wel goed doet hihi top man dit deel weer te verwerken in nieuwe plan super als dat lukt hihi 7(8)7 _o_ _o_


gr jan

bouwer van de Geinbaan ( analoog )
we moeten roeien met de riemen die we hebben en wachten op betere tijden, voor nu zijn dat helaas wat kleine peddeltjes geworden.
Plaats reactie