Bye bye!

Hier kunnen we onze mededelingen kwijt en algemene onderwerpen plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Redskin
Berichten: 565
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:56
Locatie: Zuid Holland of Florida

Bye bye!

Bericht door Redskin »

Beste forumleden, met plezier heb ik onze mooie hobby beoefend en ben ik jarenlang lid van dit forum geweest. Dat was sinds ik meen 2010; geweldige tijd! Intussen is er ontzettend veel gebeurd. Zo ging ik door ziekte bijna het spreekwoordelijke hoekje om, verloor beide ouders en m'n baan, ben ik getrouwd, heb ik drie (stief-)kinderen, een aangenomen dochter en woon inmiddels in zuidwest Florida. Officieel zijn mijn vrouw en ik met pensioen maar we hebben het hartstikke druk met werk, familie en ons huis. De treinenspullen liggen (on-)geduldig te wachten op rustiger tijden of andere beslissingen.

Een ding is zeker: zonder deze hobby had ik het vast niet gered. Het plezier van de treinenhobby in alle facetten zelf, dit forum, de beurzen, de vriendschappen; het heeft mij er persoonlijk doorheen geholpen.
Dus forumleden bedankt! Speciale dank voor H@ns, maatje FidOo, Ben, Martin en Wilco (ook een Kato-rail liefhebber).
Veel plezier hier en veel plezier natuurlijk met deze prachtige hobby.
Het gaat jullie goed!! :Thumb


Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
Gebruikersavatar

Jeroen
Berichten: 3908
Lid geworden op: 03 sep 2008 13:24

Re: Bye bye!

Bericht door Jeroen »

Kap je er nou mee (de hobby) of doe je even een time-out?

Sowieso goed om te lezen dat dit een soort van hecht forum is. Ik herken dat wel. Met sommige mensen app je wel eens, spreek je af en ken je en hoeft het niet altijd enkel over treintjes te gaan.

Kalm aan daar in Florida!💥🙈


Afbeelding
Gebruikersavatar

WilcoV
Berichten: 2897
Lid geworden op: 17 dec 2015 22:42
Locatie: Bemmel

Re: Bye bye!

Bericht door WilcoV »

Frank, heel veel geluk sterkte en tot spoedig. Ik weet zeker dat zodra je weer de rust er voor vind we je terug zullen zien.


Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie

FidOo
Berichten: 5816
Lid geworden op: 05 jan 2010 16:27

Re: Bye bye!

Bericht door FidOo »

Ha frank.

Het is al even geleden dat we elkaar gezien hebben, leuk om een berichtje te lezen van je.
Zijn wat flinke dingen die je zo mee gemaakt hebt. Maar hopelijk ben je nu op je plekje aangekomen en kun je rustig van jullie pensioen en familie gaan genieten! Misschien dat er zelfs wat tijd overblijft voor een leuk N baantje... Dat Amerikaanse spul is ook wel leuk toch.

Groeten Joost


M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

erik-n-fan
Berichten: 1055
Lid geworden op: 19 jul 2011 10:15
Locatie: A'dam

Re: Bye bye!

Bericht door erik-n-fan »

Geniet! En leuk dat je erbij was en onze hobby en dit platform ook jou hebben geholpen! Het ga je goed!


Mvg, Erik

Erik-N-Fan modulebaan - Eerdijk - Huidig grote baan
Bosweg industrie (NL III-IV) - Huidig rangeer emplacement
Rangeerdiorama - Passerende treinen op enkel spoor

Instagram: erik_n_fan
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
Redskin
Berichten: 565
Lid geworden op: 16 nov 2010 22:56
Locatie: Zuid Holland of Florida

Re: Bye bye!

Bericht door Redskin »

Hartstikke bedankt voor de hartverwarmende reacties!

@Jeroen: helemaal waar! De vriendschap met een van m'n beste maatjes (misschien niet toevallig ook een Jeroen) begon met N-spoor. Inmiddels noemen we elkaar 'broer' en gaan onze gesprekken zeker niet altijd hierover. Bedankt voor je wens en op je vraag: het is voorlopig een time-out.

@ Wilco, niks in onmogelijk en mocht het weer beginnen te kriebelen, dan zal de baan gebouwd worden met Kato-rails. Dank voor je wensen!

@ Joost: het mooie is, dat ik vanuit ons huis regelmatig zo'n bekende Amerikaanse treinhoorn hoor. Het dubbele spoortje loopt op minder dan 2 kilometer van m'n huis! De lading is meestal citrusvruchten; personenvervoer is in de VS nu eenmaal niet zo ingeburgerd als in Europa. De diesellocomotieven (vaak dubbel) zijn overigens erg indrukwekkend. Oh het monteren van treinhoorns op pickup trucks wordt ook steeds populairder hier. Je schrikt je wezenloos als je zo'n ding in het verkeer ding hoort :o :D

@ Erik: zo is dat! Het is een fantastische bron van kennis en ervaring. Over het genieten: ik probeer m'n best te doen :)

Het gaat jullie ook allemaal goed. Blijf mooie dingen bouwen en hier op het forum posten, dan kan ik er af en toe ook nog even plezier aan beleven.


Frank
(model-)treinliefhebber

Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
Plaats reactie