Groetjes
Hoontje
Gefeliciteerd met dit resultaatHoontje schreef:Bouwupdate:
Het afgelopen weekend was weer een zeer geslaagd bouwweekend. In aanloop naar Houten Digitaal '14 (13 december) hadden we een prioriteitenlijst gemaakt. En deze is helemaal behaald!!!![]()
![]()
Vol trots presenteer ik dan ook het volgende, door mij amateuristisch, in elkaar geflanst filmpje:
MC de Spoorstaaf - een kleine impressie
Op mijn persoonlijke lijst stonden de volgende zaken:
MCC inregelen en afwerken niet behaald (vrachtwagentje is total-loss)
Aanleggen nieuwe bedrading voor de scenery tussen de beider modules (behaald)
Aansluiten nieuwe OC32 en in programmeren zodat scenery werkt (deels behaald, instellingen nog fine-tunen)
Inregelen seinen en scenery verlichting (voor zover aangesloten) (behaald)
Afwerken moduleovergangen tussen Joost en mijn module (behaald met dank aan Joost)
Afwerken moduleovergangen tussen Martin en mijn module (behaald)
Aansluiten DTS/DTC (behaald)
Inregelen draaischijf (behaald)
Ontdekken dat binnenwerk van draaischijf toch te versleten is, moet nieuw binnenwerk besteld worden
Treinenloop soepeler en minder schokkerig maken (behaald) (m.u.v. wisselovergangen)
Mooi filmpje maken van vorderingen!
![]()
Kortom, hard gewerkt! Er is nog genoeg te doen voor Houten Digitaal '14. De focus gaat nu vooral liggen op wat meer scenery-achtig werk én de draaischijfproblematiek (nieuw binnenwerk). Dus als iemand nog een binnenwerk over heeft, ik sta open voor donaties![]()
Groetjes,
Hoontje
PS geen foto's van het bouwweekend. Daar had ik het te druk voor, sorry!
Wablo schreef:Alwin,
Zijn de techneuten al begonnen aan de aansturing van de rolbrug door Itrain, ik heb zelf een draairolbrug van Minitrix en ben erg benieuwd of die in de toekomst via Itrain aan te sturen is.
groetjes,
Bert
Ja zeker. Zitten hier en daar nog wel wat knikjes en boogjes in, maar dat is bij het grootbedrijf ook zo. Goed bezig mannen.Krab schreef:Mooi sfeerfilmpje Alwin mooie lange stukken.
mvg Sjaak