tnx voor de link. Servo's zijn in ieder geval niet duur!
@Rivier-update,
zojuist buiten de eerste laklaag erop gedaan. Maar hoe zag het eruit met enkel de kleur lak? Daar heb ik gelukkig nog even een fotootje van genomen.

Je ziet hier en daar wat doffe plekken. Daar is de lak in het toiletpapier getrokken. Daarom zei ik eerder dat je misschien geen lak hoeft te kopen. Met gewone verf moet het ook wel lukken als ondergrond. Echter had ik dit nog, en ik had goede ervaringen met dit spul van Boppard.
Good'n, dan de eerste laag jachtlak. Nu begint het echt op een rivier te lijken qua schittering. Zeker buiten...het resultaat verbaast mij ook elke keer weer.
Het verschil is hier goed te zien....

...en een kwartiertje later is het helemaal gedaan. Dit is de eerste laag, nu nog 2 lagen voor het perfecte effect. Hoop ik dan....

Aan de andere bak ga ik nu verder werken. Spoorstaven schilderen, beetje onkruid hier en daar. Kortom, lekker rommelen! Hier is het wisselkruis even in de spotlight gelegd. Herken je hem nog, Freddy?

....en dit is het stukje wat ik gisteren heb geballast. Nu dus de spoorstaven en de puntjes op de I. Als dat klaar is kan ik weer een beetje aan de andere bak gaan rommelen. Of wellicht de bovenleiding in de brug frommelen, want dat karweitje heb ik eigenlijk een beetje voor me uit geschoven.

Snel weer een update!
J.