Mvg,
Ad
Tijmen van teQmodels heeft voor mij een proefprint in resin van de 284 SIK (die met de stoomlocomotiefschoorsteen) op zijn nieuwe 3D printer gemaakt en die ziet er in de primer zo uit:3dbuildr schreef:In het Utrechts archief kwam ik een foto tegen van de fabrieksnieuwe locomotor nr. 284 in 1938 met een koperen schoorsteenrand! (net zoals bij de NS stoomlocomotieven) Zoek op de website van het Utrechts Archief naar "locomotor 284" of zoek op "808599" of klik op deze link: http://www.hetutrechtsarchief.nl/beeldm ... &reverse=0
Op deze foto genomen in 1938 vlak na de aflevering bij de centrale werkplaats te Zwolle heeft hij de schoorsteen van een stoomlocomotief, een rolgordijn, ronde gaten in het chassis en geen zandstrooiers... Ik vond het zo'n grappige combinatie dat ik hem nu ook in 3D heb gebouwd
Wellicht gepaster en handiger om dit via PB te regelen?Ad_M schreef:Ziet er zeker zeer strak uit Fred, complimenten
Laatste keer dat ik in gesprek was met teQmodels (oude vloeistof 3D printer van Tijmen) was zijn verdienmodel niet echt markt conform...
Hoe ervaar jij dat nu zonder in details te treden?
Mvg,
Ad
Daarnet opnieuw bericht gehad van SB: de aandrijvingen gaan op de post en komen naar Nederland!3dbuildr schreef:Voor alle interessenten; daarnet bericht van SB-Modellbau gehad: de aandrijvingen voor de nieuwe bestelronde van de SIK worden in productie genomen! Voorzichtige schatting levertermijn: ~ maart/april dit jaar.![]()
Fred