NS-1600 voorzien van decoder

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Gebruikersavatar

Onderwerp starter
edwin.dekker
Kleinserie/Commercieel
Berichten: 131
Lid geworden op: 21 aug 2016 15:35
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

NS-1600 voorzien van decoder

Bericht door edwin.dekker »

Is er iemand die ervaring heeft met het ombouwen van een analoge 1600 naar digitaal?
Ik heb op dit moment nog geen ervaring met het ombouwen, dus hoop eigenlijk om een goed bruikbare handleiding te vinden :P


DCC - z21 start - wifi - Multimaus - Nederlandse Spoorwegen - RocRail - Peco code 55 - Tijdperken IV-V-VI
Mijn baan & collectie

Webshop 3D & Lasercut artikelen: https://modelspoor-hobbyshop.nl
Gebruikersavatar

Sithlord76
Berichten: 128
Lid geworden op: 13 jul 2012 11:25
Locatie: Amersfoort

Re: NS-1600 voorzien van decoder

Bericht door Sithlord76 »

Met google gevonden hier op het forum: viewtopic.php?f=14&t=1806&p=79345#p79345url


Gr. Niels.
________________________

Esu Ecos, Itrain, OC32, S88SD16-n

nspoorkees
Berichten: 626
Lid geworden op: 06 aug 2015 19:09

Re: NS-1600 voorzien van decoder

Bericht door nspoorkees »

Of deze, een 1657 voorzien van Maxon motor + decoder + onafhankelijke front- en sluitverlichting.
http://forum.beneluxspoor.net/index.php ... 234.0.html


Gebruikersavatar

Ad_M
Berichten: 4082
Lid geworden op: 24 feb 2013 18:31
Locatie: Lelystad

Re: NS-1600 voorzien van decoder

Bericht door Ad_M »

Je kan ook zat vinden hier op het forum hoor (zoeken rechts boven ;) ), zat NL rijders die hetzelfde gedaan hebben :D
http://n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f= ... al#p138768
Je moet alleen oppassen, zonder modificaties pas niet elke decoder onder de kap
Kuehn (maak niet uit wat voor versie), past NIET onder de kap!!!
Je hebt maar beperkte ruimte onder de kap!!!
Lees ook: http://n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f= ... hilit=1600

Mvg,
Ad


Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.