Hallo forumgebruikers,
Ik ben alweer een jaar bezig met een N-spoorbaan. Als herintreder. Vroeger ook een N-baan gehad, maar op een gegeven moment te druk met gezin, en steeds minder ruimte beschikbaar voor een baan. Maar nu weer tijd (pensioen) en ruimte Maar er is in de jaren dat ik geen baan had, wel heel wat veranderd. De digitalisering heeft zijn intrede gedaan. Niet dat je daar persé aan mij moet doen, maar een mens wil toch nog wel een uitdaging aangaan. Ik heb een baan op 1m x 1,80m, geen scenery. (Nog niet ) Het spoor is Flm met bedding, Yamorc voor de bezetmelders en wisseldecoders. En Rocrail voor de besturing.
Ik hoop veel tips, trucs en kennis op dit forum op te doen. En wellicht soms ook iets te brengen. Groet, Jan
Voorstellen
-
- Forum-Beheerder
- Contacteer:
Re: Voorstellen
Welkom Jan!
Genoeg te vinden op het forum, is het niet te vonden, schroom dan niet je vraagstuk op het forum te zetten!
Genoeg te vinden op het forum, is het niet te vonden, schroom dan niet je vraagstuk op het forum te zetten!
-
Welkom Jan, groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Welkom op het N-spoorforum Jan!
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Welkom bij de groep
Met vriendelijke groet
Bas
Rotterdam-Oost
Garst/Winschoten
1975-1980
Z21 start+wifi
Bas
Rotterdam-Oost
Garst/Winschoten
1975-1980