bezet en terugmelders decoders

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
de nspoorder
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jan 2013 23:31

bezet en terugmelders decoders

Bericht door de nspoorder »

Hallo Medespoorders,

IK heb een vraag ik en mijn zoon gaan een grote baan bouwen met de2 stations er komen daar veel sporen te liggen en er moeten daar bezet en terugmelders komen ,maar om het aantal zo peperkt mogelijk te houden zouden we decoders willen gebruiken met meer dan 16 aansluitingen..
Ik heb bij rosoft daarover inlichting gevraagd en hij heeft mij de volgende decoders nummers ,doorgegeven,
S88 S88NL S885016-N .
Van die laaste decoder nr S885016-N heh ik een vermoede dat die 16 aansluitingen heeft of heb ik het mis?
ik ben ook nog maar een beginner hoor,zou daarom mij iemand meer informatie over dit ondewerp kunnen geven.
Ik moet wel zeggen dat we via pc besturing gaan rijden met het programma van koploper en met intllibox loconet of speelt dat geen rol met wat voor en systeem men werkt de baan is wel gelijkstroom?.
Als beginner moet ik nog leren hoe dat allemaal werkt.

Alvast al bedankt, De N Spoorder.


Gebruikersavatar

Michiel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 06 apr 2010 11:50
Locatie: België

Re: bezet en terugmelders decoders

Bericht door Michiel »

Wanneer je meteen het goede artikelnummer opgeeft, dan is het gemakklijker om te helpen. Ik vermoed dat je S88SD16-n bedoeld?

Op de site van Rosoft staat een korte uitleg erbij, en zegt dus ook dat er 16 aansluitingen op zijn voorzien. Met S88 kan je meerdere van deze kaarten in ketting gebruiken, waardoor je het aantal aansluiting kan verhogen: 32, 48, 64...


groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Gebruikersavatar

Rik
Berichten: 404
Lid geworden op: 24 mei 2010 00:34
Locatie: Oud Gastel ( West Brabant )
Contacteer:

Re: bezet en terugmelders decoders

Bericht door Rik »

Hoi,