Ik kwetter effe met je mee

Misschien nog wat verouderen, want ze zijn nog erg zwart, en daardoor steken ze ook lomp af.
Verder is het altijd een zalig plaatje om te zien hoor, maar dat wist je al

Martin de Deugd
Pas je wel op, Zo begint het eigenlijk een beetje bij beetje.Op verzoek (bevel!) van een zeker iemand hier in huis moesten de partytenten weg
Ja, dat zit af en toe net zo hoog als je spantenAnders lijk ik net zo'n "forum-modelbouwer". Je kent dat wel. Die schrijven (azijnzeiken, afpissen, kapotvergaderen, bléren....een soort GrootForumVanDeBurenVoorAlleSchalen) enkel, maar bouwen....ho maar! He gadver, nou loop ik alweer te.... laat maar.
Hahaha! Pcies ik dacht precies hetzelfde! Genieten toch, lekker bouwen met een biertje(of wijn, cola,ranja,nootje, chipje). HeerlijkZThijs1 schreef: grappig dat op bijna elke foto een flessie bier staat
Jeroen, je hebt helemaal gelijk!Jeroen schreef:Ja verdomd man, je hebt gelijk. Maar na zo'n middagje afzien in mijn schuur met zagen gaat zo'n kouwe kletser er wel in kan ik je vertellen. En....ik moet dat flesje toch érgens neerzetten als ik voor jullie weer de boel loop te fotograferen. Kom zeg!
Je mag die koude flesjes ook bij ons thuis neerzetten hoor, geen probleem.Jeroen schreef: Ja verdomd man, je hebt gelijk. Maar na zo'n middagje afzien in mijn schuur met zagen gaat zo'n kouwe kletser er wel in kan ik je vertellen. En....ik moet dat flesje toch érgens neerzetten als ik voor jullie weer de boel loop te fotograferen. Kom zeg!![]()
Hi Wim,wim lagerwaard schreef:Hallo Jeroen
De meeste vragen zijn geloof ik wel gesteld maar ik heb een klein vraagje die berg die je aan het maken ben is dat toevallig de Lorelei ?
gr Wim
Jaha! Moet inderdaad anders gaat Ismael Sailer het nog saai vinden ook, en dat zou een persoonlijke afgang zijn.Robert_N-Nm schreef:Maar eh J'mans je mag wel even stevig doorbouwen want anders sta je niet op de 2016 editie van de 1zu160 kalender![]()