De helix staat op zijn plek en is met het schaduwstation verbonden. De onderbouw is klaar, alleen de bezetmelders moeten nog verbonden worden, maar dan moet ik eerst nog wat UTP-kabel gaan kopen.
Het werk aan de bovenbouw is inmiddels ook begonnen.

Helix op zijn plek. Rechts op de foto ligt de wisselstraat van het station (net boven het tangetje).
Een van de eerste dingen die ik doe is het verbinden van de helix met de bovenbouw. Je komt dan vrij snel uit bij het station. Op het baanplan staat dat ingetekend met vrij korte sporen. Ik ben dus aan het schuiven gegaan om de perronsporen wat langer te krijgen. Ze zijn nu ruim 1m, zodat een loc met 5 rijtuigen er kan staan.

Begin van het station. Ik leg eerst de flexrailzen goed naast elkaar en sluit dan aan weerszijde de wisselstraten aan. Da's nog even prutsen.
Er wordt nu van alles gebruikt. Peco flexrails en wissels, Flm rails en wissels en nog wat Roco en Minitrix railstukjes. Dit laat zich zonder problemen aan elkaar knopen. Af en toe komt de soldeerbout eraan te pas bij de flexrails.