Weggetje van klei

Vraag maar raak!
Plaats reactie

FidOo

Re: Weggetje van klei

Bericht door FidOo »

ziet er inderdaad goed uit... foto'tje van verder af zodat we wat meer omgeving kunnen zien lijkt me erg gaaf!

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Onderwerp starter
Trammetje

Bericht door Trammetje »

Hier nog wat foto's. Zoals als jullie zien wordt het een diorama om wat verschillende technieken te proberen. Aan de rechterzijde zal nog een parkje rond een vijver of iets dergelijks gemaakt worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sander
http://mijn-n-baan.webnode.nl/
Peco eruit --> Minitrix erin

vantongeren

Bericht door vantongeren »

Netjes gedaan Sander :)

Tijdperk II (1924-1937) | Maatschappij DRG / HSM | Rails PECO | Rollend mat. Fleischmann | Lid Spoorgroep NedTRAK | Werkgroep DE Spoorwegmuseum | N-Project DRG = Kronhausen | N-Project HSM = Maartensdijk | secretaris Stichting DE-III

Michiel

Bericht door Michiel »

Zo'n diorama is toch een perfect oefenobject! Goe bezig, Sander!

Toch even een bedenking: je hebt horregaas gebruikt voor de kasseien. Het resultaat is niet slecht, maar toch vrij steriel en te strak voor het tijdsbeeld dat je nastreeft. Het gaat natuurlijk wel erg snel, maar... zijn we gehaast??? ;) Probeer ook eens een stukje zelf te krassen, eventueel met behulp van een druk- of rolstempel. Dan kan je eens voor jezelf afwegen of tijd en moeite het resultaat waard is. En probeer ook eens gewone gips (Roodband of zo). 't Is maar een idee. ;)

groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

Matheus

Bericht door Matheus »

Hoi Sander.

Ik vind het resultaat perfect.
wanneer je foto 2 bekijkt denk je aan vierkante kaseitjes, deze zijn beter bewerkt dan de normale kaseien die veel ruwer van vorm zijn.
Voor mij geld een 10 op 10.

Matheus.

Plaats reactie