Dick Bolt
Ja als er veel ruimte zit tussen de rijtuigen is niet mooi, ben benieuwd of er nog meer reacties komen.Lanrovertjuhh schreef:Een kennis van mij heeft hem.
Hij is erg mooi, kleuren zijn opzich ook goed.
Bij die kennis zat er best veel ruimte tussen de rijtuigen, ik weet niet of dat zo hoort want hij had er wat aan verbouwd.
Maar ik vind de prijs (ook 2e hands) het niet helemaal waard.
Ja hoor, eerst het model tot de grond toe afbranden, en dan tot slot een erg mooi modelNico schreef:Vind alleen de cabine's niet mooi. Veel te vierkant en er missen spijlen tussen de ramen. En de onderste lampenframes hebben ook een randje eromheen wat in het echt niet zo is. En de motor is standaard zichtbaar door de ramen heen.
Maar, voor de rest een erg mooi model en heel typisch Nederlands.
verzameldirk schreef: Ja hoor, eerst het model tot de grond toe afbranden, en dan tot slot een erg mooi model
De ruimte tussen de bakken is niet anders dan bij ICR, bij mijn Koplopers. Ze kunnen eventueel nog dichter op elkaar gekoppeld worden met de Fleischmann kortkoppeling.Lanrovertjuhh schreef:Bij die kennis zat er best veel ruimte tussen de rijtuigen, ik weet niet of dat zo hoort want hij had er wat aan verbouwd.
Voor zover ik zie missen er geen spijlen tussen de ramen. De cabine vind ik goed, net als het origineel. De lampframes zijn dikker dan bij het origineel dat wel, maar zo heel storend vind ik dat niet. de motor is trouwens zichtbaar de door de eertse twee ramen, de rest van de ramen is gewoon vrij.Nico schreef:Vind alleen de cabine's niet mooi. Veel te vierkant en er missen spijlen tussen de ramen. En de onderste lampenframes hebben ook een randje eromheen wat in het echt niet zo is. En de motor is standaard zichtbaar door de ramen heen.
Maar, voor de rest een erg mooi model en heel typisch Nederlands.
En dan een hogere prijs voor een gebruikte vragen, wel heel vreemdRick schreef:Mijn Koploper uit 2004 was 250 euro.
Mooie foto.s JosJos schreef:Hier wat foto's van mijn koploper.
Groetjes,
Jos
-Henk- schreef:Mooie foto.s JosJos schreef:Hier wat foto's van mijn koploper.
Groetjes,
Jos
Heb er zelf 3 twee in de ns kleuren en 1 in de KLM uitvoering en de Olympische uitvoering in bestelling
Ik vindt het een pracht trein
Mvg
Henk
wat is het bestelnummer van de KLM, en zijn er nog andere uitvoeringen-Henk- schreef:Hallo Dick
De KLM uitvoering is ook 3 delig
En de Olympische uitvoering is nog niet uitgeleverd
Mvg
Henk
Die wist ik Dirk, maar ik wil graag een geel/blauw viertje om een 7-span mee te makenverzameldirk schreef:Er is een viertje ; Nieuw 2008: Minitrix 12184 NS KOPL (Aanbetaling) € 25,00
Dank je Henk.-Henk- schreef:Mooie foto.s Jos
Heb er zelf 3 twee in de ns kleuren en 1 in de KLM uitvoering en de Olympische uitvoering in bestelling
Ik vindt het een pracht trein
Mvg
Henk
Begrijp ik, mooi idee trouwens.Jos schreef:Die wist ik Dirk, maar ik wil graag een geel/blauw viertje om een 7-span mee te makenverzameldirk schreef:Er is een viertje ; Nieuw 2008: Minitrix 12184 NS KOPL (Aanbetaling) € 25,00![]()
De Olympische koploper zie ik regelmatig in Tilburg voorbijkomen.
Groetjes,
Jos
Wist ik Dirkverzameldirk schreef: Ik rij niet met de treinen, verzamel alleen, spoor Z t/m LGB
Dick