Bedankt voor de reactie Nico en Norman, super.
tv_man schreef: ↑10 jan 2020 15:38
Het spoor op de tweede laag lijkt op de baanplan erg recht, zou misschien wat speelser kunnen lopen (maar dit is waarschijnlijk pas iets dat later aan de orde komt)
Het spoor langs de rechterwand wordt een soort van verhoogd spoor in een stadse omgeving ik denk dat recht daar mooier is. Zo werk ik de achterwand ook mooi weg in een stadsbeeld. Als inspiratie de 'Hochbahn' van Modellbahn Union.:
tv_man schreef: ↑10 jan 2020 15:38
Zie ik het goed dat op laag 1 het deel van het station waar het traject van laag 2 op uitkomt maar een spoor heeft? Misschien daar twee van maken zodat dat geen verkeersopstoppingen oplevert. En ook gezien er op laag 2 een passeerspoor is (aan de andere kant is voor de rest het grote station al ruim qua sporen, dus misschien is er dan te weinig ruimte voor andere dingen dan spoor)
Op het spoor van laag 2 rijdt een boemel, een sprinter heen en wee. Van het grote station, via het kleine naar het schaduwstation (3) en weer terug. Volgens mij gaat dat lukken, maar misschien moet er een tweede spoor rechts naast? Maar dan stopt het niet bij het perron. Ik neem het mee.
Het S gedeelte heeft een straal van ca. 25-27 cm (R2/R3)
Over je tip van het rangeren ga ik nog nadenken. Al is het niet het hoofdspoor. Er is nog ruimte om e.e.a. aan te passen in een later stadium.
Groetjes,
Norbert