Maar de conclusie is duidelijk. Persoonlijk
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Maakt niks uit, als het maar ergens in de keerlus is. Vat dit niet te letterlijk op, dit kan ook een recht stuk zijn.Thrillseeka schreef:Waar kan ik dan het beste die modules plaatsen? na de bocht in me schaduwstation en na de lus bovenin?
Rij tijdperk 4/5CommDante schreef:Ik zou er wel een keerlus ergens in doen, maar dan bij je schaduwstation. Ik weet niet welk tijdperk/met welke treinen je wilt gaan rijden, maar nochthans is het leuker als een trein ook eens in de andere richting rijdt. Even NL voorbeeld, 1700 met intercity wagons zal niet snel achteruitrijden (zie ze maar zelden met een stuurstand). Met een keerlus kan je dit doen zonder te hoeven rangeren .. dan kunnen de treintjes makkelijker door de rondjes blijven rijden. Overigens zal je dan waarschijnlijk wel een 2e schaduwingang moeten maken, of toch een keerlus 'bovenop'.
Ook geef je niet aan of je met computerbesturing wilt gaan rijden of puur handmatig. Alleen rondjes rijden gaat waarschijnlijk snel vervelen zonder afwisseling.