Kato TGV POS 10 delig
Kato TGV POS 10 delig
Er staat ergens bovenstaand model te koop met de volgende omschrijving erbij:
Kato 10914-1 TGV POS (Paris - Ost-Frankreich - Stuttgart) zilver/blau (10-delig treinset) schaal N. Met NEM-schacht. Nieuw en in originele verpakking. Compleet met toebehoren en beschrijving. Verzendkosten € 6,75 (pakket) voor de koper
Kan iemand mij een schatting geven van wat dat ongeveer zou moeten kosten
'T is welliswaar niet de originele oranje TGV die nog altijd mijn favoriet is. Maar het zou een mooi beginnetje kunnen zijn van de verzameling
Kato 10914-1 TGV POS (Paris - Ost-Frankreich - Stuttgart) zilver/blau (10-delig treinset) schaal N. Met NEM-schacht. Nieuw en in originele verpakking. Compleet met toebehoren en beschrijving. Verzendkosten € 6,75 (pakket) voor de koper
Kan iemand mij een schatting geven van wat dat ongeveer zou moeten kosten
'T is welliswaar niet de originele oranje TGV die nog altijd mijn favoriet is. Maar het zou een mooi beginnetje kunnen zijn van de verzameling
- Bijlagen
-
- Kato TGV.jpg (55.04 KiB) 2279 keer bekeken
Jan-Willem
Re: Kato TGV POS 10 delig
Modeltreinexpress
KA10914 Kato € 277,81 TGV POS Paris-Straßburg-Stuttgart 10-tlg. Garnitur
KA10914-1 Kato € 308,69 TGV POS Paris-Straßburg-Stuttgart inkl. NEM Schnittstellen Platine
KA10914 Kato € 277,81 TGV POS Paris-Straßburg-Stuttgart 10-tlg. Garnitur
KA10914-1 Kato € 308,69 TGV POS Paris-Straßburg-Stuttgart inkl. NEM Schnittstellen Platine
Thnx raceduck voor die ongelovelijk snelle reactie
Hmmm.. 300 euries.. denk dat ik het maar ff laat schieten voorlopig
maar mocht iemand anders zich geroepen voelen, ding staat op marktplaats
Hmmm.. 300 euries.. denk dat ik het maar ff laat schieten voorlopig
maar mocht iemand anders zich geroepen voelen, ding staat op marktplaats
Jan-Willem
Ietsje minder mag eventueel wel, maar rond de 240 à 250 euro is-ie toch wel minimaal waard. Tegen de 300 kan ik me ook goed voorstellen.
Thnx, maar met een euro of 250 denk ik dat ik het ook nog maar ff laat schieten. Vind het een vreselijk mooi model maar gezien mijn huidige arbeidsloze staat denk ik er verstandiger aan doe me geld ff op de bank te laten staan
Jan-Willem
Goedenavond
volgens opgave van spurweite-n.de gaat de preis naar beneden> laatst betaalde prijs is
156 euro. Gemiddelde prijs momenteel 197 euro
groetjes
Daan Hoevens
volgens opgave van spurweite-n.de gaat de preis naar beneden> laatst betaalde prijs is
groetjes
Daan Hoevens
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
daan 1946 schreef:Goedenavond
groetjes
Daan Hoevens
Welke versie want er staan 2 artikel nrs in mijn reactie..
Volgens mij de goedkopere uitvoering. artikel nummer wat er vermeld staat is: 10914
Jan-Willem
Natuurlijk kun je m op eBay af en toe goedkoper vinden, maar ik zou aan de prijsopgave van spurweite-n.de - laten we wel wezen: een prima site, zeer praktisch - niet al te veel waarde hechten. Die prijs is net afhankelijk van wie wanneer wat invoert, en dat schaadt de statistische validiteit een beetje. Maar zoals dat gaat met veilingen: je kunt soms zomaar ineens een stuk goedkoper uit zijn dan de winkelprijs. Als je het model echt wilt hebben, zou ik de prijs goed in de gaten houden, je weet maar nooit...