N-Spoor evenement 2013 en foto's
N-Spoor evenement 2013 en foto's
Hallo Allemaal,
Wij hebben afgelopen weekend genoten van iedereen die heeft deelgenomen aan het 9e N-Spoor Evenement in de St. Gudula Kerk in Lochem.
Van alle bezoekers hebben we de complimenten gehad over de tentoongestelde banen, demonstrateurs en overige deelnemers. Bezoekers kwamen uit het gehele land en ook uit Duitsland en België.
Voor ons is het belangrijk om Modelspoor en met name N-Spoor onder de aandacht te brengen. We denken dat dat ook dit jaar weer is gelukt.
Trots ben ik erop om dit samen met Ineke en Kids te mogen doen. Ook Rob, Petra en Kids willen we bedanken.
Vanaf deze kant willen we iedereen bedanken voor het fijne weekend.
Oproep:
Graag zouden we foto's ontvangen van iedereen die foto's hebben genomen. Wij zullen deze dan bundelen in een apart draadje. Alvast bedankt.
Tot volgend jaar in Lochem.
groet,
Freebit team
Wij hebben afgelopen weekend genoten van iedereen die heeft deelgenomen aan het 9e N-Spoor Evenement in de St. Gudula Kerk in Lochem.
Van alle bezoekers hebben we de complimenten gehad over de tentoongestelde banen, demonstrateurs en overige deelnemers. Bezoekers kwamen uit het gehele land en ook uit Duitsland en België.
Voor ons is het belangrijk om Modelspoor en met name N-Spoor onder de aandacht te brengen. We denken dat dat ook dit jaar weer is gelukt.
Trots ben ik erop om dit samen met Ineke en Kids te mogen doen. Ook Rob, Petra en Kids willen we bedanken.
Vanaf deze kant willen we iedereen bedanken voor het fijne weekend.
Oproep:
Graag zouden we foto's ontvangen van iedereen die foto's hebben genomen. Wij zullen deze dan bundelen in een apart draadje. Alvast bedankt.
Tot volgend jaar in Lochem.
groet,
Freebit team
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Re: N-Spoor evenement 2013 en foto's
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
Hansz,
Kijk FF in het andere draadje. Wellicht moet je even wat bundelen als moderator. Of dit lekker aan....bijvoorbeeld Robert uitbesteden.
Grtz,
J.
Kijk FF in het andere draadje. Wellicht moet je even wat bundelen als moderator. Of dit lekker aan....bijvoorbeeld Robert uitbesteden.
Grtz,
J.
-
- Moderator
Hans (en Ineke), we hebben het weer met veel plezier gedaan! Volgend jaar zijn we weer van de partij, als het mag....
Petra.
Petra.
Hans en aanhang,ook ik heb weer genoten van al dat moois en kijk er ieder jaar weer naar uit.
Je hebt me ook overgehaald om volgend jaar ook mee te doen en een mini-mini-diorama mee te nemen en daar ben ik al mee bezig,deze zal echter niet mee doen aan de wedstrijd daar er geen treinbeweging zal plaatsvinden,maar ik zal proberen er wat leuks van te maken.
Je hebt me ook overgehaald om volgend jaar ook mee te doen en een mini-mini-diorama mee te nemen en daar ben ik al mee bezig,deze zal echter niet mee doen aan de wedstrijd daar er geen treinbeweging zal plaatsvinden,maar ik zal proberen er wat leuks van te maken.
Mvg Marcel
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
Hier is mijn baan te volgen:http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1082 , http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=7894
-
- Moderator
- Contacteer:
H@NS en team heel erg bedankt! Het was meer dan de moeite waard. Zit nog na te genieten! Tot volgend jaar!!!
Groet, ook van Vera,
Alwin
Groet, ook van Vera,
Alwin
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
- Kleinserie/Commercieel
Hallo,
Ook wij Bisschop willen H@ns,Ineke en kids bedanken voor het evenement en op naar de 10de keer.
Onze buren op het evenement ook bedankt voor een oogje in het zeil houden.
Verder vonden wij het een gezellige gemoedelijke beurs.
leuke de banen gezien te hebben die hier op het forum staan top ga zo door en volgend jaar nog meer banen van het forum!
Handelaren naar rechts in de kerk en de links alleen maar forum banen en kleinserie.
Volgend jaar hopen wij er ook weer te zijn.
Kreeg zondag al te horen dat ik moest komen. Iets met een mini diorama wedstrijd of zo.
Groetjes,
Rob
Ook wij Bisschop willen H@ns,Ineke en kids bedanken voor het evenement en op naar de 10de keer.
Onze buren op het evenement ook bedankt voor een oogje in het zeil houden.
Verder vonden wij het een gezellige gemoedelijke beurs.
leuke de banen gezien te hebben die hier op het forum staan top ga zo door en volgend jaar nog meer banen van het forum!
Handelaren naar rechts in de kerk en de links alleen maar forum banen en kleinserie.
Volgend jaar hopen wij er ook weer te zijn.
Kreeg zondag al te horen dat ik moest komen. Iets met een mini diorama wedstrijd of zo.
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
Ook wij J & J Vriend hebben ons best weer gedaan om dit evenement te doen slagen.
En natuurlijk zou dat niet kunnen als we niet uitgenodigt werden door de familie want dat is toch wel uniek de gehele fam is in touw om de deelnemers en bezoekers in de watten te leggen.
Echter jammer is het dan dat de bezoekers aantallen wat zijn tegen gevallen en dat hebben ze niet verdiend.
Wij weten als deelnemer wat er komt kijken ook financieel om zo'n evenement te doen organiseren.
Als je dan weet dat er zoveel N-Spoorders in Nederland rond lopen dan mag je verwachten dat het bomvol zou moeten zijn.
Waar zijn dan al deze mensen gebleven? wat is dan nog een goede reden om niet te komen kijken naar je mede hobbyisten, die tijd en geld besteed hebben om dit aan jullie tentoon te stellen.
Mogen wij en de Familie er van uit gaan dat jullie massaal volgend jaar wel komen? alleen op deze manier blijft dit evenement bestaan.
DIT EVENEMENT MAG NIET STOPPEN DIT IS NOG STEEDS UNIEK IN NEDERLAND EN DAAR MOETEN WE BIJ WILLEN ZIJN.
Fam Lubbers bedankt voor dit prachtige weekend met het gezellige samen zijn .;
Groeten J & J Vriend
En natuurlijk zou dat niet kunnen als we niet uitgenodigt werden door de familie want dat is toch wel uniek de gehele fam is in touw om de deelnemers en bezoekers in de watten te leggen.
Echter jammer is het dan dat de bezoekers aantallen wat zijn tegen gevallen en dat hebben ze niet verdiend.
Wij weten als deelnemer wat er komt kijken ook financieel om zo'n evenement te doen organiseren.
Als je dan weet dat er zoveel N-Spoorders in Nederland rond lopen dan mag je verwachten dat het bomvol zou moeten zijn.
Waar zijn dan al deze mensen gebleven? wat is dan nog een goede reden om niet te komen kijken naar je mede hobbyisten, die tijd en geld besteed hebben om dit aan jullie tentoon te stellen.
Mogen wij en de Familie er van uit gaan dat jullie massaal volgend jaar wel komen? alleen op deze manier blijft dit evenement bestaan.
DIT EVENEMENT MAG NIET STOPPEN DIT IS NOG STEEDS UNIEK IN NEDERLAND EN DAAR MOETEN WE BIJ WILLEN ZIJN.
Groeten J & J Vriend
Ik denk dat de hoofdreden is dat Lochem domweg voor de meesten te ver rijden is, zowel financieel als qua tijd.vriend schreef:Echter jammer is het dan dat de bezoekers aantallen wat zijn tegen gevallen en dat hebben ze niet verdiend.
Groeten J & J Vriend
Henk
Ik vind dit een mooie oproep van jouw. Al krijg ik er persoonlijk een beetje het gevoel bij dat ik mij nu moet verantwoorden waarom ik er niet was.vriend schreef: Waar zijn dan al deze mensen gebleven? wat is dan nog een goede reden om niet te komen kijken naar je mede hobbyisten, die tijd en geld besteed hebben...
Groeten J & J Vriend
Je moet er ook rekening mee houden dat niet alle modelspoorders behoefte hebben om mede-modelspoorder te treffen.
Voor mij is Lochem inderdaad veel te verweg. Ik ga wel bijna altijd naar Houten maar mij zal je daar aan de stamtafel niet zien. Ik vind de informatie die ik hier op doe voldoende en ik heb tijdens een beurs niet zo veel tijd, anders kan ik niet de hele beurs over (een vriend van mij rijdt Marklin, dus die tafels moeten we ook allemaal zien).
Die zullen dan ook wel schuimbekkend en met hun nagels hun voorhoofd bekrassend eens per jaar dit forum lezen als ze dat al durven. Wie weet hebben ze zelfs geen computer op hun kluizenaarszoldertje!Je moet er ook rekening mee houden dat niet alle modelspoorders behoefte hebben om mede-modelspoorder te treffen
-
zover is het niet maar anderhalf uur rijden
toen was ik er
Gr Andy
toen was ik er
Gr Andy
Zelfde regio zeker als de mijnegek op stoom schreef:zover is het niet maar anderhalf uur rijden
toen was ik er
Gr Andy
Klein stukkie toch
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D