Overdachheim ins Diemeltal.
-
Re: Overdachheim ins Diemeltal.
Hallo,
Mooi filmpje van de pendel baan.
Jammer dat de trein geen verlichting heeft als hij terug rijd, zo lijkt de pendel trein geen pendel trein.
Ga je daar nog wat aan doen want als hij ook lampjes zou hebben en het laatste rijtuig is een stuurstand dan is het perfect.
mvrg Bob
Mooi filmpje van de pendel baan.
Jammer dat de trein geen verlichting heeft als hij terug rijd, zo lijkt de pendel trein geen pendel trein.
Ga je daar nog wat aan doen want als hij ook lampjes zou hebben en het laatste rijtuig is een stuurstand dan is het perfect.
mvrg Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Thanks Bob en Fabrice!
@ Bob , Ik ben niet zo van de electronica en ombouwen ,laat het liever zo als het is al ga ik in een later stadium wel wat aan electronica (proberen) te bouwen voor de wissels, daarmee kan ik weinig kapot maken
Gr. Gerhard
@ Bob , Ik ben niet zo van de electronica en ombouwen ,laat het liever zo als het is al ga ik in een later stadium wel wat aan electronica (proberen) te bouwen voor de wissels, daarmee kan ik weinig kapot maken
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Inderdaad zou sluitverlichting of wisselende verlichting wel leuker zijn.
En zo moeilijk is dat niet. 2 slepers voor de stroomafname, en 2 diodes en 2 lampjes.
Het filmpje ziet er leuk uit! Overigens moet je nog wel even de heggeschaar te hand nemen, ergens zie ik de trein tegen een donkergroene struik aan rijden... Is niet zo bevorderlijk voor de machinist als er een tak door de ruit komt!
En zo moeilijk is dat niet. 2 slepers voor de stroomafname, en 2 diodes en 2 lampjes.
Het filmpje ziet er leuk uit! Overigens moet je nog wel even de heggeschaar te hand nemen, ergens zie ik de trein tegen een donkergroene struik aan rijden... Is niet zo bevorderlijk voor de machinist als er een tak door de ruit komt!
Vandaag verder kunnen werken aan de rechterkant van de pendelbaan
De Burcht was aan de beurt, het is samengesteld van een paar verschillende oude bouwdozen, zo is het midden gedeelte van de burcht van een bouwwerk wat geplaatst was op een kant en klare plastic voorgevormde berg..dus hup de berg weggebroken en zo hou je een mooi hoog gedeelte over!
Met wat andere Vestingmuren wat geprobeerd en dit is het resultaat , er was zat ook nog wat verlichting in.
Gr. Gerhard
De Burcht was aan de beurt, het is samengesteld van een paar verschillende oude bouwdozen, zo is het midden gedeelte van de burcht van een bouwwerk wat geplaatst was op een kant en klare plastic voorgevormde berg..dus hup de berg weggebroken en zo hou je een mooi hoog gedeelte over!
Met wat andere Vestingmuren wat geprobeerd en dit is het resultaat , er was zat ook nog wat verlichting in.
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
prachtig..! wie doet er straks het licht uit..?
voorlopig nog geen baan, want helaas geen baan..
Raymond63 schreef:prachtig..! wie doet er straks het licht uit..?
De burcht is nog niet op het elektriciteitsnet aangesloten het zijn heel veel kaarsjes die uitgeblazen moeten worden!
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Mooie foto's hoor!
Er zit ook veel detail in de begroening zie ik, super!
Er zit ook veel detail in de begroening zie ik, super!
Fabrice
Dank je! soms heb je een ingeving s'nachts
Ben vanmorgen begonnen met de frieslijst begint nu wel donkerder te worden/blijven overdag de spotjes die er hangen in de kamer kan ik wel richten maar geeft niet echt meer voldoende licht.
Gr. Gerhard
Ben vanmorgen begonnen met de frieslijst begint nu wel donkerder te worden/blijven overdag de spotjes die er hangen in de kamer kan ik wel richten maar geeft niet echt meer voldoende licht.
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
-
heel mooi gedaan
het klopt helemaal het kasteel met begroeing
Gr Andy
het klopt helemaal het kasteel met begroeing
Gr Andy
Die samengestelde burcht ziet er piekfijn uit, zeker ook de combinatie met het kleurrijke groen.
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Mooi burcht .
De huisjes in de muur zijn heel mooi.
De huisjes in de muur zijn heel mooi.
Groeten Erik
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=5696
Dank voor de complimenten ,
Veel van de begroeiing is ontstaan uit de restanten wat ik weg heb gezogen met de stofzuiger ,door de restanten samen te voegen en te hergebruiken ontstaat er een mooie mengeling.
Gr. Gerhard
Veel van de begroeiing is ontstaan uit de restanten wat ik weg heb gezogen met de stofzuiger ,door de restanten samen te voegen en te hergebruiken ontstaat er een mooie mengeling.
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Er is weer een hoop gebouwd!
Heb wat bos aangelegd en wat herten losgelaten ,de bosbouwarbeiders op pad gestuurd en er is Led verlichting!
Nu wel de eerste foto's zijn nog met daglicht en spotjes genomen en de andere met de Led verlichting wat al heel blauwig is geworden...eens kijken of we daar iets aan kunnen doen!
oké foto's
Begin van het bos, met wat groen bosstrooisel wat gemaakt en een bospad geschilderd met bruine verf vermengt met eigeelverf.
Het middenstuk in wording.
De ledverlichting.
Op de voorgrond de Wei komt nog hekwerk omheen, koeien en paarden liggen ongeduldig te wachten in een doosje!
Ook wat meer dennenbomen bij de Burcht.
Gr. Gerhard
Heb wat bos aangelegd en wat herten losgelaten ,de bosbouwarbeiders op pad gestuurd en er is Led verlichting!
Nu wel de eerste foto's zijn nog met daglicht en spotjes genomen en de andere met de Led verlichting wat al heel blauwig is geworden...eens kijken of we daar iets aan kunnen doen!
oké foto's
Begin van het bos, met wat groen bosstrooisel wat gemaakt en een bospad geschilderd met bruine verf vermengt met eigeelverf.
Het middenstuk in wording.
De ledverlichting.
Op de voorgrond de Wei komt nog hekwerk omheen, koeien en paarden liggen ongeduldig te wachten in een doosje!
Ook wat meer dennenbomen bij de Burcht.
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
zoooo.
dat blauwe kan je er software matig wel uithalen met een foto bewerkings programma.
dat blauwe kan je er software matig wel uithalen met een foto bewerkings programma.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
De hele week verder gewerkt , figuurtjes geplaatst, begroeing, beestjes , en nog wat aan het inzaaien aan de randen wat nu ligt te drogen.
Nu wordt er hier en daar nog wat echt hooi gebruikt maar dat wordt nog aangeleverd!
zal eens kijken of ik zo al verder kan!, er zijn nog wat kleine details aan te brengen.
Gr. Gerhard
Nu wordt er hier en daar nog wat echt hooi gebruikt maar dat wordt nog aangeleverd!
zal eens kijken of ik zo al verder kan!, er zijn nog wat kleine details aan te brengen.
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Wat een knappe foto's en wat een oog voor detail
Topkwaliteit hoor!
Is dat nu gewoon ledverlichting boven de baan?
Ben ik wel benieuwd naar!
Topkwaliteit hoor!
Is dat nu gewoon ledverlichting boven de baan?
Ben ik wel benieuwd naar!
Fabrice
Dank je wel Fabrice!
De led verlichting heb ik deze keer uitgelaten met het maken van de foto's .
Met de led verlichting aan is het goed werken alles is dan wat helderder ,maar foto's maken zelfs nadat ik de foto's heb bewerkt met een programma valt het tegen..dus laat ik dan gewoon de spotjes op de kamer aan, gelukkig kan ik deze ook draaien en zo iets meer licht geven aan het te fotograferen stukje!
Gr. Gerhard
De led verlichting heb ik deze keer uitgelaten met het maken van de foto's .
Met de led verlichting aan is het goed werken alles is dan wat helderder ,maar foto's maken zelfs nadat ik de foto's heb bewerkt met een programma valt het tegen..dus laat ik dan gewoon de spotjes op de kamer aan, gelukkig kan ik deze ook draaien en zo iets meer licht geven aan het te fotograferen stukje!
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Halogeen spotjes veronderstel ik dan?
Het zijn in ieder geval mooie foto's!
Succes met het verdere verloop van jou baan.
Het zijn in ieder geval mooie foto's!
Succes met het verdere verloop van jou baan.
Fabrice
Klopt!, maar ze hangen op een plaats wat eigenlijk bijna buiten de baan valt.brizbo schreef:Halogeen spotjes veronderstel ik dan?
Gr. Gerhard
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.
Leuke sfeervolle foto's!!
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
één foto doet het niet.
De code die je hebt geschreven is:
Maar het moet zijn:
De code die je hebt geschreven is:
Code: Selecteer alles
[img]foto url[img]
Code: Selecteer alles
[img]foto url[/img]
Hierbij dus de ontbrekende foto:
Verder ziet het er goed uit gerhard!
Verder ziet het er goed uit gerhard!
Laatst gewijzigd door FidOo op 19 nov 2013 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er strak uit Fabrice, leuke sfeer plaatjes zoFidOo schreef:
Ga je je Preisertjes nog terroriseren door de paden ook een beetje vervuilen / met onkruid ten aanval
Of zijn deze gezinnen erg op hun gazonnetjes / paden
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D