Afgelopen donderdag ben ik weer wat verder gekomen. Op de eerste bak ligt nu bijna alle rails op 3 kop spoortjes na. Helaas waren de raillassen op
Op de foto hieronder kun je nog eens goed zien hoe alle spoorstaven gesoldeerd zitten. Als eerste heb ik de printplaat en de onderzijde van de rails voorvertint. Zodra je dan de rails op het plaatje legt, hoef je alleen maar even het printplaatje warm te maken met de soldeerbout en de rails hecht zich vanzelf vast. Op deze manier zie je straks geen soldeerresten aan de zijkanten.
Zoals je ook kunt zien, zit er tussen de 2 rechter sporen meer tussenruimte als de andere sporen. Gezien alle rails is vervangen door Peco, en deze ook dichter op elkaar zit, hield ik ruimte over. Dit gaat een scheidingsruimte worden tussen de perronsporen en het goederen gedeelte. Waarschijnlijk zal dit een paadje of iets dergelijks worden.
Omdat de raillassen op waren, heb ik de laatste bak er maar bij gepakt. Deze heb ik nu helemaal voorzien van printplaatjes voor de rails. Als de rails op deze bak er straks op zit, hoef ik op de tussenbak alleen maar rechte rails aan te leggen.
Op de foto hieronder kun je hoe de wisselstraat op deze bak moet gaan komen.
Ten slotte nog 1 fotootje met de middelste bak
![Afbeelding](http://i1304.photobucket.com/albums/s521/mvaneijk/Forum%20club%20baan/20140612_174434_zps5c5812b7.jpg)