Baureihe 55

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Huub Cörvers

Baureihe 55

Bericht door Huub Cörvers »

Tja kan niet achterblijven op deze :P goeie site!
en dus hier ben ik dan. niet geheel nieuw bouwjaar 55,.. :D in de modelspoorwereld altijd HO gehad vaste baan,. modulebaan thuis,.. enkele modules gehad in vereniging,en na wat omzwervingen door het land(ben Limburger) :!: neergedaald in Hellevoetsluis.
Daar ook de hobby beoefend, vaste baan enzv uitbeelding veelal in Stoom(Stoomfreak) :o veel gefilmd en gefotografeerd
plandampf Voormalige DDR enzv, en nu ja wil ik weer wat gaan doen op model, ben klein behuisd en dus ligt het kleiNe spoor voor de hand, gemeten heb ik 2100 mm tot de beschikking en als ik modules bouw kan de lengte gestapeld worden,..
NEDtrack en Fremo liggen voor de hand om met meerdere liefhebbers een lang trajeckt te kunnen berijden ,volgens een dienstregeling, nu wordt het moeilijk om Fremo geheel aan jullie voor te stellen, daarvoor verwijs ik naar de site van.............www.fremo-net.euhierop vind je alles handboek enz voorts . bijna alles is te downloaden......... ook op You tube staan wat filmpjes uit ervaring weet ik dat het concept bevalt ook al was het HO, secenry is vrij en voor een klein budget heb je al een module, Ik heb de voorkeur voor N re, dat is digitaal met mooie rails code 55 en zonder te veel accent op de meer gespeliliseerde modelbouw van de modellen.Een 2 sporig trajeckt met een bepaald kopprofiel geniet de voorkeur zo kunnen ook Nederlands rijders aan koppelen. :?:
Wel dit is een start om de N spoorders weer wat meer bijelkaar te brengen.... ben benieuwd tot een :roll: volgend keer!

Jos

Re: Baureihe 55

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Huub, we hopen nog veel van je te zien/horen :D

Groetjes,
Jos

The Railroader

Re: Baureihe 55

Bericht door The Railroader »

Welkom hier en veel plezier gewenst. Leuk bedacht je forumnaam 8-)

Fred The Railroader
Plaats reactie