Twee keer tekenen van je baan binnen koploper ben ik nog niet tegen gekomen. Maar zoals je zelf al schrijft, één is puur en alleen de samenhang van de blokken en heeft qua vorm verder niet veel van doen met je baan layout. De 'tweede' baan-tekening is dan wel de layout van je baan. Deze twee kunnen niet zonder elkaar, maar zijn functioneel heel verschillend.
En dat kan inderdaad verwarrend zijn in de diverse handleidingen, zeker voor iemand die net helemaal blank begint. Maar in mijn aantekeningen probeer ik daar meer duidelijkheid te geven ook met behulp van verschillende screenshots. (omdat plaatjes vaak meer kunnen vertellen dan woorden)
Hulp gezocht bij automatisering baan.
Re: Hulp gezocht bij automatisering baan.
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Re: Hulp gezocht bij automatisering baan.
Beste Jelle,
Ik weet niet of je het weet maar in "Houten" vind je weinig demobanen, maar toevallig wel 2 N-banen die "automatisering" demonstreren: één met Selectrix/iTrain en één met de Raptor.
Verder zie ik op het Koploper Forum altijd één beginnershandleiding staan, volgens mij is dat die van Chris Burger, het lijkt mij altijd beter om je "vast te houden" aan één handleiding, simpel omdat er in de volgorde van invoeren wel verschillen kunnen zijn (denk ik)
Succes verder, groet, Anne W
Ik weet niet of je het weet maar in "Houten" vind je weinig demobanen, maar toevallig wel 2 N-banen die "automatisering" demonstreren: één met Selectrix/iTrain en één met de Raptor.
Verder zie ik op het Koploper Forum altijd één beginnershandleiding staan, volgens mij is dat die van Chris Burger, het lijkt mij altijd beter om je "vast te houden" aan één handleiding, simpel omdat er in de volgorde van invoeren wel verschillen kunnen zijn (denk ik)
Succes verder, groet, Anne W
H0, Raptor, Edits booster 10A, 4 Ma decoders 27 staps, 9 MFX decoders, 3 ESU, (5 met geluid, waarvan 1 ESU), MFX decoder rijdt op 28 of 27 stappen, automatisch bedrijf met de Raptor, voor baan en landschap zie http://forum.3rail.nl/index.php?topic=6647