Hallo H@ns,
Kan er een knoppie "Omhoog" bijkomen onderaan de bladzijde. Nu moet je in een lange pagina helemaal terug scrollen of andere pagina kiezen voordar je weer bovenaan de pagina bent.
Grtzz Rob
Knoppie omhoog
-
Onderwerp starter - Berichten: 3450
Knoppie omhoog
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Re: Knoppie omhoog
Home gebruiken werkt vaak ook.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Dag Rob,
Onder iedere bijdrage (dus nu ook onder mijn naam) staat de link 'naar boven'.
Eén klikje en je bent bovenaan de bladzijde, waar je kunt kiezen uit 'Forumindex' en 'Vraagbaak'.
Succes,
m-spoor.
Onder iedere bijdrage (dus nu ook onder mijn naam) staat de link 'naar boven'.
Eén klikje en je bent bovenaan de bladzijde, waar je kunt kiezen uit 'Forumindex' en 'Vraagbaak'.
Succes,
m-spoor.
-
Onderwerp starter - Berichten: 3450
M-Spoor,
Hoe noemen ze dat leesblindheid, hahahahahaha... Nooit gezien en ik niet alleen maar maak niet uit. Ga er in ieder geval dankbaar gebruik van maken.
@Hans
Problem solved draadje mag dicht
Grtzz Rob
Hoe noemen ze dat leesblindheid, hahahahahaha... Nooit gezien en ik niet alleen maar maak niet uit. Ga er in ieder geval dankbaar gebruik van maken.
@Hans
Problem solved draadje mag dicht
Grtzz Rob
Grtzz Rob