Ja, het is ook wel een beetje de bedoeling dat er iets te kiezen is. Ik merk dat het namelijk wel de moeite waard is om iets meer aan te bieden.
Zo is de kans dat iemand iets van zijn gading niet alleen groter. Ik merk ook op dat liefhebbers vanwege de verzendkosten bij voorkeur meerdere modellen in een keer bestellen. Dus ook om die reden werk ik een beetje aan uitbreiding. Er is sowieso een zeer ernstig tekort aan tijdperk I-II spul, dus dat moest maar 'ns veranderen.
Maar het is gewoon ook leuk om te doen en om te zien dat er best wel wat enthousiasme bestaat. Ik ben bijvoorbeeld best wel apetrots dat we genomineerd zijn voor model van 2013 in de categorie 'decor' door een Frans forum:
http://le-forum-du-n.forumotions.net/t1 ... s-de-decor
Kijk, dat gaan we toch niet winnen, maar dat we als buitenlandse beginnelingen überhaupt worden genomineerd vind ik als hobbyist wel gaaf.
Ik zou zeggen, meld je aan daar en stemt allen
Ten aanzien van het BMW-model bleek er nog een probleempje te zijn. 1 voorwiel bleek niet goed 'vast te zitten' in mijn 3D model, zodat Shapeways 'm nog niet kon printen. Tevens heb ik voor de zekerheid het stuurwiel vast aan het poppetje gezet. De handjes zijn namelijk wel erg klein en dat kan problemen geven in het printproces. Voordeel: het poppetje is zo gemakkelijker te monteren en heeft het stuur echt vast. Nadeel, als je geen poppetje wilt plaatsen zul je zelf een ministuurtje moeten maken.