Ik ben Sylvia, 46, getrouwd, en sinds heel kort weer eigenaar van een N baantje. Heb nu Minitrix, had vroeger Fleischmann.
Hoop hier vooral veel te leren, en vooral op veel A-HA momenten
Groeten
Sylvia
even voorstellen
Re: even voorstellen
Dank je wel, Jos.
Foto's komen er zeker, ook van mijn eerste bouwsels Ben inmiddels druk aan het plannen voor mijn baan. Het wordt niet zo'n hele grote helaas (want de ruimte er niet voor), maar wel met twee niveaus
Foto's komen er zeker, ook van mijn eerste bouwsels Ben inmiddels druk aan het plannen voor mijn baan. Het wordt niet zo'n hele grote helaas (want de ruimte er niet voor), maar wel met twee niveaus
-
Welkom Silvia,
Leef je uit en laat ons mee genieten van je bouwsels en ideeën. De A-Ha momenten vinde wij ook prachtig
Grtzz Rob
Leef je uit en laat ons mee genieten van je bouwsels en ideeën. De A-Ha momenten vinde wij ook prachtig
Grtzz Rob
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Welkom Sylvia. Misschien dan toch nog iemand die het draadje vrouwen aan het woord kan vullen?
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.