Backeramm am Rhein
Re: Backeramm am Rhein
Hey Jeroen,
Een tijdje terug schreef je dat je wel iets van een sporenschets/plan (anyrail...?) had? Kan je die nog misschien posten, ben wel benieuwd naar je sporenplan in het zichtbare gedeelte.
En ben benieuwd naar de eerste foto's met scenery! Blijf zo doorgaan en het beloofd weer wat!
Een tijdje terug schreef je dat je wel iets van een sporenschets/plan (anyrail...?) had? Kan je die nog misschien posten, ben wel benieuwd naar je sporenplan in het zichtbare gedeelte.
En ben benieuwd naar de eerste foto's met scenery! Blijf zo doorgaan en het beloofd weer wat!
grt,
Thijs
Am Waldrand
Thijs
Am Waldrand
Re: Backeramm am Rhein
Ja idd, ben benieuwd naar je sporenplan!
En een paar fotootjes, ter inspiratie! ( zonder de druk op te voeren hoor! )
Gr. Hugo
En een paar fotootjes, ter inspiratie! ( zonder de druk op te voeren hoor! )
Gr. Hugo
Re: Backeramm am Rhein
Nu ben ik zwaar beledigd Mijn opmerking was semi-serieus bedoeld (als je geen huur huis hebt tenminste) - gewoon een paar gaten in de muur maken tussen de 2 kamers van 10 bij 10 cm of zo en daar verbindingsspoortjes doorheen laten lopen. Lijkt me geweldig!Jeroen schreef:Er stond wel een (als in:één) nuttige opmerking danwel vraag in.
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Backeramm am Rhein
Aiaiaiai........shame on me!
Inderdaad komen er wat gaten door de muur heen. Neen, gelukkig geen huurhuis want dan had ik dat ook niet kunnen doen (amongst other things.......). Lijkt me echt leuk om dat eens te doen. Zo'n soort van nooit uitgekomen kinderwens .
Overigens, van dát hele verhaal heb ik zeker nog geen totaalplan, laat staan een railplan. Wel wat schetsen op papier....kan ik met enige moeite wel inscannen, maar dat zijn meer schetsen van plannetjes en wat wisselstraten enzo. Van Backeramm kan ik wel een sporenplannetje toveren, maar wat zouden jullie N-spoorders nou niet begrijpen aan een stationnetje met één inhaalspoor? Overloopwissels aan beide kanten en klaar. Werkelijk het plannen nog niet waard......
Gisteren heb ik weer aardig wat spoormeters gemaakt en geprepareerd. Blijft toch veel werk. Met name het solderen van de draden aan de onderkant van de spoorstaaf kost toch wel tijd.....want dan moet de rail al gebogen zijn en gepast. En dan weer los, draden solderen, gaten boren, draden geleiden en dan de rails op z'n plek leggen.
Inmiddels hangen er ook weer de nodige draden dus aan de onderkant van het zichtbare niveau. Vandaag ga ik daar mee verder en de rails op de linkermodule kan ook gelegd worden.....als ik daar de spanten voor heb gezaagd. FF stug doorknallen nu, want als ik dan ergens een plaat MDF ofzo vandaan trek en op de juiste hoogte maak.......kunnen we rondrijden!
Good'n updates volgen...
Inderdaad komen er wat gaten door de muur heen. Neen, gelukkig geen huurhuis want dan had ik dat ook niet kunnen doen (amongst other things.......). Lijkt me echt leuk om dat eens te doen. Zo'n soort van nooit uitgekomen kinderwens .
Overigens, van dát hele verhaal heb ik zeker nog geen totaalplan, laat staan een railplan. Wel wat schetsen op papier....kan ik met enige moeite wel inscannen, maar dat zijn meer schetsen van plannetjes en wat wisselstraten enzo. Van Backeramm kan ik wel een sporenplannetje toveren, maar wat zouden jullie N-spoorders nou niet begrijpen aan een stationnetje met één inhaalspoor? Overloopwissels aan beide kanten en klaar. Werkelijk het plannen nog niet waard......
Gisteren heb ik weer aardig wat spoormeters gemaakt en geprepareerd. Blijft toch veel werk. Met name het solderen van de draden aan de onderkant van de spoorstaaf kost toch wel tijd.....want dan moet de rail al gebogen zijn en gepast. En dan weer los, draden solderen, gaten boren, draden geleiden en dan de rails op z'n plek leggen.
Inmiddels hangen er ook weer de nodige draden dus aan de onderkant van het zichtbare niveau. Vandaag ga ik daar mee verder en de rails op de linkermodule kan ook gelegd worden.....als ik daar de spanten voor heb gezaagd. FF stug doorknallen nu, want als ik dan ergens een plaat MDF ofzo vandaan trek en op de juiste hoogte maak.......kunnen we rondrijden!
Good'n updates volgen...
-
- Moderator
- Berichten: 2135
- Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
- Locatie: Reading (UK)
Re: Backeramm am Rhein
Bon, de honours waarnemen... ene herr J moet morgen even iets te vroeg z'n mandje uit voor den baes. Dus terwijl hij de laatste stappen in het grote klusproject doet voor vandaag volgt hier de beloofde update.
Zo en daar zien we dan het stationsgebied van Backeramm, simpel en eenvoud is het toverwoord (lees: lekker doorraggen op schaalsnelheid want hier stop slechts een RB eens in het uur terwijl de goederentreinen de buurt 24/7 wakker houden met hun gerammel en gebeuk op de wissels
De overgang van de modules. Verkanting en al. Voor die extra uitdaging
De toekomstige verdeling in meerdere niveaus. Sporen in het midden, heuvels op de achtergrond en de Rijn, die is ook in aanbouw. En het heeft het grote voordeel dat je een mooie parkeerplaats hebt voor je bier terwijl je in bouwmodus zit. Das namelijk een van de laatste klussen. Het moet namelijk praktisch blijven (geen goede baanbouw zonder Bier-haven im Rhein)
Nog twee afbeeldingen. De eerste van de nieuwe wisselstraat, de tweede van de reeds gefixeerde sporen.
Zo dat was het dan, einde van de week mogen jullie J-mans weer even vragen om een demo van de bier-haven.
Robert
Zo en daar zien we dan het stationsgebied van Backeramm, simpel en eenvoud is het toverwoord (lees: lekker doorraggen op schaalsnelheid want hier stop slechts een RB eens in het uur terwijl de goederentreinen de buurt 24/7 wakker houden met hun gerammel en gebeuk op de wissels
De overgang van de modules. Verkanting en al. Voor die extra uitdaging
De toekomstige verdeling in meerdere niveaus. Sporen in het midden, heuvels op de achtergrond en de Rijn, die is ook in aanbouw. En het heeft het grote voordeel dat je een mooie parkeerplaats hebt voor je bier terwijl je in bouwmodus zit. Das namelijk een van de laatste klussen. Het moet namelijk praktisch blijven (geen goede baanbouw zonder Bier-haven im Rhein)
Nog twee afbeeldingen. De eerste van de nieuwe wisselstraat, de tweede van de reeds gefixeerde sporen.
Zo dat was het dan, einde van de week mogen jullie J-mans weer even vragen om een demo van de bier-haven.
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Re: Backeramm am Rhein
Jungs,
Kijk! Helemaal top dit. Robertooo, mashi danki! Ik was erg druk vandaag met het bouwen. Veel gedaan, en eindelijk komt de versnelling er een beetje in. De Iphony ligt bij de hand ipv de gebruikelijke camera. Makkelijk FF gauw snapshotje en live doorsturen naar een online-forummer via de gebruikelijke kanalen van chipchat. Robert was toch wat inspiratieloos en wilde wel even helpen met jullie updaten.
Ik heb weinig toe te voegen aan de commentaren bij de foto's. De sporen liggen nu te drogen, verkant, aangesloten en wel. Volgende stap (vanaf donderdag) wordt om de spanten voor de linker (laatste module) te zagen. Daarna kan ik eens nadenken over de andere keerlus, tijdelijk van aard, die het rondrijden mogelijk gaat maken. Hier komt ook wel iets van een schaduwstationnetje in. Dan hebben we nog wat variatie in Lochem dit jaar. Als het rondrijden een beetje goedgaat, dan kan ik ook direct beginnen met de lastige klus van de omvangrijke scenery. Afneembare delen, veel hoogteverschil en -zoals Robert mooi beschreef hierboven- de uitdaging om de 1:1 overwonnen uitdaging van sporen in dat smalle dal proppen op schaal geloofwaardig na te maken. Veel steile wanden, steunmuren, en hopelijk ook seinen niet 'zomaar' als Viessmann-mastje naast het spoor plaatsen. Denk dan aan bevestiging aan een muur; dit zal ook gaan gelden voor de bovenleidingsmasten. Een gepriegel van jewelste dat ook nog stevig moet zijn.
Veel te doen......
J.
Kijk! Helemaal top dit. Robertooo, mashi danki! Ik was erg druk vandaag met het bouwen. Veel gedaan, en eindelijk komt de versnelling er een beetje in. De Iphony ligt bij de hand ipv de gebruikelijke camera. Makkelijk FF gauw snapshotje en live doorsturen naar een online-forummer via de gebruikelijke kanalen van chipchat. Robert was toch wat inspiratieloos en wilde wel even helpen met jullie updaten.
Ik heb weinig toe te voegen aan de commentaren bij de foto's. De sporen liggen nu te drogen, verkant, aangesloten en wel. Volgende stap (vanaf donderdag) wordt om de spanten voor de linker (laatste module) te zagen. Daarna kan ik eens nadenken over de andere keerlus, tijdelijk van aard, die het rondrijden mogelijk gaat maken. Hier komt ook wel iets van een schaduwstationnetje in. Dan hebben we nog wat variatie in Lochem dit jaar. Als het rondrijden een beetje goedgaat, dan kan ik ook direct beginnen met de lastige klus van de omvangrijke scenery. Afneembare delen, veel hoogteverschil en -zoals Robert mooi beschreef hierboven- de uitdaging om de 1:1 overwonnen uitdaging van sporen in dat smalle dal proppen op schaal geloofwaardig na te maken. Veel steile wanden, steunmuren, en hopelijk ook seinen niet 'zomaar' als Viessmann-mastje naast het spoor plaatsen. Denk dan aan bevestiging aan een muur; dit zal ook gaan gelden voor de bovenleidingsmasten. Een gepriegel van jewelste dat ook nog stevig moet zijn.
Veel te doen......
J.
Re: Backeramm am Rhein
Hey Jeroen,
Foto's zeggen veel meer dan een sporenplannetje of schetsje, en op deze foto's ziet het er weer strak uit. En lekker simpel, maar wat je al een keer eerder zei: less is more.
Ben benieuwd naar het vervolg!
Foto's zeggen veel meer dan een sporenplannetje of schetsje, en op deze foto's ziet het er weer strak uit. En lekker simpel, maar wat je al een keer eerder zei: less is more.
Ben benieuwd naar het vervolg!
grt,
Thijs
Am Waldrand
Thijs
Am Waldrand
-
- Berichten: 3201
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen,
Heb weer genoten van je draadje
Inderdaad foto' s vertellen vaak het hele verhaal.
De bouw gaat erg voorzpoedig als ik het zo bekijk en ik denk dan ook dat als de spanten van je andere module staan dat het tijd is om de "rommel" op te ruimen en een overzicht foto te maken .
mvrgr Bob
Heb weer genoten van je draadje
Inderdaad foto' s vertellen vaak het hele verhaal.
De bouw gaat erg voorzpoedig als ik het zo bekijk en ik denk dan ook dat als de spanten van je andere module staan dat het tijd is om de "rommel" op te ruimen en een overzicht foto te maken .
mvrgr Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
Re: Backeramm am Rhein
bedankt voor die mooie foto,s van het bouw verslag :Robert voor het plaatsen, en Jeroen voor beschikbaar stellen.
Echt top mannen
Martin de Deugd
Echt top mannen
Martin de Deugd
Re: Backeramm am Rhein
Gauw, voordat ik weg moet, nog even een klein updateje plaatsen.
Gisteren weer stevig zitten zagen en schuren en wat niet al qua houtbewerking om de linkermodule ook de benodigde spanten te geven. Hier gaat echt veel werk in zittten. Het tracé kon ik gelukkig al wat gestalte geven. Het rivierniveau moet nog, evenals de weg. Ik wilde ook nog rails leggen, maar aangezien ik eerst de bedrading onder aan de rail wil solderen voordat ik deze leg kostte dat voor gisteren even teveel tijd. Wel heb ik een paar stukken rails op maat kunnen maken en ligt het min of meer vast. Zo kan ik vrijdag, na thuiskomst, (insh'Allah) meteen weer door.
Anyhoerrrr, de overgang van de middenmodule naar de linker.
Tja, die kronkel tussen de overloopwissels en het stationnetje was ook niet gepland maar staat leuker en speelser. Zeker met het idee wat ik voor ogen heb. Net iets speelser. De max snelheid zal hier voor de doorgaande treinen ook niet in de buurt komen van de 140 km/h . Dat huisje en bovenleidingsmastje heb ik er voor het idee even naast gezet. Dat ís het idee namelijk.....
Naja, en de spoorlijn curve't weer door over de linkermodule. Hier gaat ie dus ook de modules af en de tijdelijk, nog te construeren, keerlus op. Keerlusmodule erin en rondrijden maar.....
Rap naar Shithole nu. Houdoee!!
J.
Gisteren weer stevig zitten zagen en schuren en wat niet al qua houtbewerking om de linkermodule ook de benodigde spanten te geven. Hier gaat echt veel werk in zittten. Het tracé kon ik gelukkig al wat gestalte geven. Het rivierniveau moet nog, evenals de weg. Ik wilde ook nog rails leggen, maar aangezien ik eerst de bedrading onder aan de rail wil solderen voordat ik deze leg kostte dat voor gisteren even teveel tijd. Wel heb ik een paar stukken rails op maat kunnen maken en ligt het min of meer vast. Zo kan ik vrijdag, na thuiskomst, (insh'Allah) meteen weer door.
Anyhoerrrr, de overgang van de middenmodule naar de linker.
Tja, die kronkel tussen de overloopwissels en het stationnetje was ook niet gepland maar staat leuker en speelser. Zeker met het idee wat ik voor ogen heb. Net iets speelser. De max snelheid zal hier voor de doorgaande treinen ook niet in de buurt komen van de 140 km/h . Dat huisje en bovenleidingsmastje heb ik er voor het idee even naast gezet. Dat ís het idee namelijk.....
Naja, en de spoorlijn curve't weer door over de linkermodule. Hier gaat ie dus ook de modules af en de tijdelijk, nog te construeren, keerlus op. Keerlusmodule erin en rondrijden maar.....
Rap naar Shithole nu. Houdoee!!
J.
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen,
Erg tof weer! Mooie bocht ook op de linkermodule. Nu dicht maken die hap en dan komt het leuke werk. Blijf het volgen!
Erg tof weer! Mooie bocht ook op de linkermodule. Nu dicht maken die hap en dan komt het leuke werk. Blijf het volgen!
grt,
Thijs
Am Waldrand
Thijs
Am Waldrand
Re: Backeramm am Rhein
Pffff.....eindelijk ligt het complete railplan op het -voor nu- zichtbare deel. Erg moeizaam karwei, mede omdat er nauwelijks een recht stukkie in ligt. Dat was bij DU-B. wel even anders. De draden zijn nu ook aan de rail gesoldeerd en door de gaten heen 'naar beneden' geleid. Nu moeten die draden wel aan de stekkers, bezetmelders en ringleiding enzo worden gesoldeerd maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Hiertoe moeten de modules wel FF los en op hun kant worden gezet want anders kan ik er minder makkelijk bij. Als dat dan eindelijk klaar is kan ik eens testrijden. Ik ben benieuwd en.....wordt vervolgd natuurlijk.
-
- Moderator
- Berichten: 4678
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: West Brabant
- Contacteer:
Re: Backeramm am Rhein
Blegh draadjes! Kan ze niet meer zien!
Maarre lekker bezig Captain! blijf je volgen!
Groet,
Hoontje (Ook van Vera)
Maarre lekker bezig Captain! blijf je volgen!
Groet,
Hoontje (Ook van Vera)
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
- Elektronica/Commercieel
- Berichten: 4945
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:59
- Locatie: Ermelo
Re: Backeramm am Rhein
Gezaagfuhrer J.
Erg mooi allemaal weer zeg. Zo complex mijn werk is zo mooi bewijs jij iedere keer weer het principe less=more. Gewoon niet zo moeilijk doen en gaan.
Ik zeg kratje verdiend.
Greetz
Erg mooi allemaal weer zeg. Zo complex mijn werk is zo mooi bewijs jij iedere keer weer het principe less=more. Gewoon niet zo moeilijk doen en gaan.
Ik zeg kratje verdiend.
Greetz
-
- Moderator
- Berichten: 2135
- Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
- Locatie: Reading (UK)
Re: Backeramm am Rhein
Even doorknallen met die hap....moet af in September
Robert
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
-
- Moderator
- Berichten: 2135
- Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
- Locatie: Reading (UK)
Re: Backeramm am Rhein
Ehmmmm, ja. Moet nog even zin maken om van alles te doen, en helaas hoort hier ook bouwen-aan-de-baan bij. Het is nog wat te mooi weer om de hele dag op zolder te gaan zitten solderen. En als de baas niet naar de treinen gaat, dan.....juist; moeten de treinen maar naar de baas komen. Ik ga eens testen of ik de modules naar buiten kan slepen vandaag, want met dit weertje is het prettig bouwen. Jammer genoeg moet ik nog wat bedrading enzo gaan aanleggen voordat er leukere dingen kunnen worden gedaan. Ach, wellicht is het niet zo tegenvallend als je het buiten in de zon doet. Voordeel is wel dat de modules even op hun kant kunnen. Dan kun je er nog aardig bij.......
Voorts ben ik op zoek naar een overweg. Een bewaakte, welteverstaan. Het liefst natuurlijk nog met het typische Gitter dat je nog zo dikwijls tegenkomt in Deutschland. Een beetje zoeken op Google levert niet echt veel informatie (over beschikbaarheid) op. Hebben jullie nog een prachtig idee? Ik neem aan dat je met eeen (brrrr ) OC32-ding en servo's wel iets moet kunnen maken.......dan kan ik in ieder geval nog de snelheid goed instellen enzo.
Grtz,
J.
Voorts ben ik op zoek naar een overweg. Een bewaakte, welteverstaan. Het liefst natuurlijk nog met het typische Gitter dat je nog zo dikwijls tegenkomt in Deutschland. Een beetje zoeken op Google levert niet echt veel informatie (over beschikbaarheid) op. Hebben jullie nog een prachtig idee? Ik neem aan dat je met eeen (brrrr ) OC32-ding en servo's wel iets moet kunnen maken.......dan kan ik in ieder geval nog de snelheid goed instellen enzo.
Grtz,
J.
Re: Backeramm am Rhein
Hey Jeroen,
Ik denk niet dat er echt bahnubergangen zijn die geleverd worden zoals jij het wilt. Ik heb al wel vaker gekeken naar overgangen, maar het aanbod is zeer beperkt. Nu zei je ook dat er nergens echt een recht stuk zowat zit in jou baan, dus denk ik ook dat waar jij je overgang wil niet recht is? En met de gitter bedoel je denk ik zoiets als onderstaande foto:
.
Als ik jou was zou ik zelf iets gaan knutselen wat meer in jou situatie past en de realiteit beter benaderd. Je kan gewoon losse slagbomen halen (Viessmann of Faller ofzo). Deze aansturen met servo's en verenstaal of visdraad door je befaamde wattenstaaf buisjes of messing buisjes. Voor de rest de weg mooi laten aansluiten met gips, houtjes of iets anders aan het spoor. Voor de roosterplaten kan je bijvoorbeeld maken met behulp van die platen van Ndetail, zoals deze, of van die linten die ze om verpakkingen doen (al denk ik dat die te grof zijn). Alles schilderen, verweren en groenen zoals ik dat wel van jou gewend ben.
Is een idee? Maar aanvullingen en tips van andere zijn zeker welkom, ook voor mijn eigen ideeën!
Ik denk niet dat er echt bahnubergangen zijn die geleverd worden zoals jij het wilt. Ik heb al wel vaker gekeken naar overgangen, maar het aanbod is zeer beperkt. Nu zei je ook dat er nergens echt een recht stuk zowat zit in jou baan, dus denk ik ook dat waar jij je overgang wil niet recht is? En met de gitter bedoel je denk ik zoiets als onderstaande foto:
.
Als ik jou was zou ik zelf iets gaan knutselen wat meer in jou situatie past en de realiteit beter benaderd. Je kan gewoon losse slagbomen halen (Viessmann of Faller ofzo). Deze aansturen met servo's en verenstaal of visdraad door je befaamde wattenstaaf buisjes of messing buisjes. Voor de rest de weg mooi laten aansluiten met gips, houtjes of iets anders aan het spoor. Voor de roosterplaten kan je bijvoorbeeld maken met behulp van die platen van Ndetail, zoals deze, of van die linten die ze om verpakkingen doen (al denk ik dat die te grof zijn). Alles schilderen, verweren en groenen zoals ik dat wel van jou gewend ben.
Is een idee? Maar aanvullingen en tips van andere zijn zeker welkom, ook voor mijn eigen ideeën!
grt,
Thijs
Am Waldrand
Thijs
Am Waldrand
Re: Backeramm am Rhein
Nee, met dat Gitter bedoel ik -en nou twijfel ik of dat wel zo heet, al dacht ik echt Hanggitter.....- van die gare hekken aan de slagbomen. Praktisch niet te doen in N, dus ik vrees dat dat 'm niet gaat worden, maar wie weet........
En ja, het wordt waarschijnlijk veel of merendeels zelfbouw.
J.
En ja, het wordt waarschijnlijk veel of merendeels zelfbouw.
J.
Re: Backeramm am Rhein
Aaaah, je bedoelt dat!! Bahnschranke mit Behang. Ja die zie ik ook alleen maar in H0 en eigenlijk alleen maar van viessmann. Deze persoon heeft er zelf een gemaakt voor N, maar ik vind het resultaat niet heel denderend...
grt,
Thijs
Am Waldrand
Thijs
Am Waldrand
Re: Backeramm am Rhein
Veel te grof, Martin Domburg zat te denken aan nietjes maar weet niet of hij er wat mee gedaan heeft.
Je moet toch denken aan iets wat dunner is als 0,5 mm, liever 0,2 mm.
Je moet toch denken aan iets wat dunner is als 0,5 mm, liever 0,2 mm.
Re: Backeramm am Rhein
Hmmm, ik vrees dat je dat in N moet vergeten. Het wordt waarschijnlijk toch te grof en dan levert het geen positieve bijdrage aan je baan
Als het al te maken zou zijn, dan wordt het zo kwetsbaar dat het al kapot gaat als je er te intensief naar kijkt
Als het al te maken zou zijn, dan wordt het zo kwetsbaar dat het al kapot gaat als je er te intensief naar kijkt
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Backeramm am Rhein
Het enige merk dat ik ken, die in een inm ver verleden deze spoorwegbomen met hekwerk heeft gemaakt, is brawa, ik heb ze ooit gehad, maar uiteindelijk toch weer weg gedaan, doordat het toenmalige baanplan op de schop ging,
Achteraf kan ik mijzelf wel voor mijn kop meppen, want nu zijn ze natuurlijk haast nog onmogelijk om te vinden.
mvg
Freddy
Achteraf kan ik mijzelf wel voor mijn kop meppen, want nu zijn ze natuurlijk haast nog onmogelijk om te vinden.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
- Berichten: 1932
- Lid geworden op: 03 dec 2010 19:36
- Locatie: swifterbant
-
- Berichten: 1932
- Lid geworden op: 03 dec 2010 19:36
- Locatie: swifterbant