Hallo,
Ja, toen ik eenmaal de baan rond had en de eerste treinen na 10 1/2 jaar bouwen rond konden gaan rijden en alle schaduwstations bereikbaar waren moest ik wel een slikken. Heb gelijk de familie er bij gehaald om het hen te laten zien ( ook de kleine die pappie roept in de video
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
)
In de afgelopen week de baan verfijnt en allerlei kleine verbeteringen gedaan. Zowel op technische gebied als in de Windigipet software wijzigingen door gevoerd. Daardoor rijd het nu betrouwbaar en kan ik beginnen met het genieten van de treinen die nu over 4 sporen door het station komen.
Vanavond heb ik z'n 2 uur gereden zonder enig probleem terwijl er wel gemiddeld 8 a 10 treinen reden.
Dan heb je geen overzicht meer van het geen er gebeurd en ben je aangewezen op het vertrouwen dat je de baan zo goed gebouwd hebt
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
hoe langer het reed hoe meer ik het vertrouwen kreeg dat ik niet meer overal hoefde te kijken of het fout ging en na een uur was ik er aan gewent dat het probleemloos reed en kon ik gaan genieten van de treinen die door het station kwamen (nu nog 4 sporen)
De komende weken weer 2 sporen er bij bouwen zodat ik een begin kan maken met het laten rijden van personen en goederen treinen die over gescheiden sporen rijden.
Ook een nieuwe aanwinst binnen gekregen in de vorm van een Br44. Deze digitaal maken en inregelen.
Mvrg Bob