Ik zal mijn best doen Patrick![Patrick] schreef:Oh dit gaat mooi worden! Leuk om te zien hoe het aanpakt, wat de stappen zijn. Wij verwachten nu meer foto's he
Gr. Bren
Ik zal mijn best doen Patrick![Patrick] schreef:Oh dit gaat mooi worden! Leuk om te zien hoe het aanpakt, wat de stappen zijn. Wij verwachten nu meer foto's he
Graag gedaan, daar is dit forum voor.RogerB schreef:Heel mooi resultaat Bren!
De tip over de techniek van het "granieren" staat overigens nu bij mij genoteerd. Ga ik tzt absoluut uitproberen. Bedankt voor het delen van de tip! Ik blijf je topic zeker volgen.
Hoi Ronald,RonaldB schreef: Ik weet niet of dit in het topic al naar voren is gekomen, maar ik vraag me af hoe je de kerk verder gaat plaatsen? Op dit moment lijkt het of de kerk op een plaat staat en ik denk dat het de bedoeling is dat de kerk daar nog ergens "ingemetseld"moet worden, zodat dat gat er onder opgevuld gaat worden. Hoe zit dat?
Groetjes Ronald
Hoi Gerhard,Gerhard schreef:Prachtig Bren! imposant zo die rotsen! , het "Granieren" heb ik in het verleden ook eens toegepast het gaat mooi maar ging een beetje over de top leek ineens op een donker landschap van Lords of the Rings
Absoluut niet.brendo schreef: Maarruh....... is "drybrushen" goed NL
Dan blijf ik bij goed Duits, "granieren"shoven schreef:Absoluut niet.brendo schreef: Maarruh....... is "drybrushen" goed NL
Het was ook cynisch bedoeld, het Nederlands wordt vreselijk vervuild met dit soort termen. En dat komt dan bovenop de taal-capriolen die sommigen hier uithalen... dat krijg je als een land te weinig aan echt onderwijs doet.
Hoi Ben,BenQ schreef:Bren,
Op de eerste (en vijfde) foto kom ik wat vreemds tegen, net of er een stuk lava over de metselwerkmuur is gestroomd.
Niet echt natuurlijk, de muur had eigenlijk tegen het natuursteen gemetseld moeten zijn.