Backeramm am Rhein
Re: Backeramm am Rhein
Andy, dat ziet er goed uit en ik wil geen azijnpisser zijn, maar ik vrees dat met een beetje verf erop het allemaal niet meer zo soepel gaat...
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Backeramm am Rhein
Andy, dat ziet er zeker goed uit! Hoe heb je dat vastgemaakt? Ik vrees wel dat de moed mij gieeeerend hard in mijn schoenen gaat zinken, want eigenlijk wil ik 4 bomen maken........en dus 4 van die hekwerken. Geen doen lijkt me.....
J.
J.
Re: Backeramm am Rhein
Ik denk dat het nog het eenvoudigst te bereiken is met textiel of nylon, wat dwarsverbindingen verwijderen zodat je een raamwerk overhoudt en dan kleuren met textielverf. Zal niet 100% natuurgetrouw vallen bij het opengaan maar wel het mooist eruit zien als de bomen dicht zijn.
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen, je zou er ook voor kunnen kiezen de bomen altijd dicht te laten. Misschien niet zo leuk als werkelijk opengaande en sluitende bomen, maar voor het Rijndal niet onrealistisch; daar zijn de overwegen meestal gesloten... Het hangt ook van de de drukte van de weg af. Als het een zijweggetje is zou je voor een Anrufschranke kunnen gaan; altijd dicht tenzij je de treindienstleider vraagt om ze even te openen.
Groet, Wim
Groet, Wim
De afbraak (of was het ombouw?) van Altwied im Westerwald
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
-
- Berichten: 1932
- Lid geworden op: 03 dec 2010 19:36
- Locatie: swifterbant
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen het plaatje is gesoldeerd
en voor het dunne staafje heb ik een gaatje geboord
Gr Andy
en voor het dunne staafje heb ik een gaatje geboord
Gr Andy
Re: Backeramm am Rhein
Andy, dat ziet er wel goed uit zeg! Ook monniken werk vrees ik... Qua schilderen zou je de draden blank kunnen laten omdat ze in werkelijkheid ook van gegalvaniseerd (?) metaal waren. Dan hoef je alleen de boom zelf te schilderen. Met een klein drupje olie in het scharnierpunt voorkom je dat er verf in komt. De olie verwijder je later (na drogen van de verf) weer met bv wasbenzine.
Groet, Wim
Groet, Wim
De afbraak (of was het ombouw?) van Altwied im Westerwald
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
Re: Backeramm am Rhein
Ik wacht even af hoe Andy het verder af gaat maken. Om ze dicht te laten is inderdaad ook wel een idee. Als ik nou even ga kijken hoe vaak deze bomen (dubbelspoor!) dicht zullen gaan met het aanbod treinen wat ik wil laten rijden is het hele verhaal toch meer dicht dan open. Anders wordt het veel moeizame zelfbouw met vrij dure componenten voor een enkel overgangetje......dat 75% van de tijd toch gesloten is.
Gisteren heb ik de hele boel maar eens de tuin ingesjouwd. Dit is wel een ander verhaal dan de modules van DU-B. . Die waren erg licht en erg handzaam, ook vanwege hun formaat. Deze zijn aanmerkelijk forser en zwaarder. Dat is niet FF iets wat je straks in je eentje gaat doen als er (kwetsbare) scenery op staat. Maar goed, ik krijg voldoende hulp hier thuis . Het was wel even spannend of de middenmodule door het trapgat kon; het leek even zo dat dat niet het geval zou zijn, maar op de mm -en ja, dat staat voor millimeter- paste het nét. Zo kon ik gisteren toch even lekker in de zon het nodige flauwe soldeerwerk doen. Dat staat ook weer voor vandaag op het progamma.....binnen of buiten.
Gestaag gaan we verder....en ik zal bij behoefte nog wat foto's maken. Maar foto's van draden zijn niet echt lekker boeiend, is het wel?
Grtz,
J.
Gisteren heb ik de hele boel maar eens de tuin ingesjouwd. Dit is wel een ander verhaal dan de modules van DU-B. . Die waren erg licht en erg handzaam, ook vanwege hun formaat. Deze zijn aanmerkelijk forser en zwaarder. Dat is niet FF iets wat je straks in je eentje gaat doen als er (kwetsbare) scenery op staat. Maar goed, ik krijg voldoende hulp hier thuis . Het was wel even spannend of de middenmodule door het trapgat kon; het leek even zo dat dat niet het geval zou zijn, maar op de mm -en ja, dat staat voor millimeter- paste het nét. Zo kon ik gisteren toch even lekker in de zon het nodige flauwe soldeerwerk doen. Dat staat ook weer voor vandaag op het progamma.....binnen of buiten.
Gestaag gaan we verder....en ik zal bij behoefte nog wat foto's maken. Maar foto's van draden zijn niet echt lekker boeiend, is het wel?
Grtz,
J.
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen,
Als een overweg 75% procent van de tijd dicht is door het drukke treinverkeer, dan zullen er vast wel actiegroepen zijn die daar over klagen. De DB kan beter op zo'n plek een onderdoorgang bouwen.
Groet, Clemens
Als een overweg 75% procent van de tijd dicht is door het drukke treinverkeer, dan zullen er vast wel actiegroepen zijn die daar over klagen. De DB kan beter op zo'n plek een onderdoorgang bouwen.
Groet, Clemens
Onbereikbare doelen; ze gaan zo lekker lang mee.
Pendelbaan Wolfach
Pendelbaan Wolfach
Re: Backeramm am Rhein
Hallo beste Jeroen.
Idee
Je bouwt die overweg, met daarbij de bouwplaats waar die toekomstige tunnel komt.
Wat denk je ervan.
Martin de Deugd
Idee
Je bouwt die overweg, met daarbij de bouwplaats waar die toekomstige tunnel komt.
Wat denk je ervan.
Martin de Deugd
-
- Moderator
- Berichten: 4685
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: West Brabant
- Contacteer:
Re: Backeramm am Rhein
Ha Jeroen, lekker hard aan het werk dus? Mooi! Geen tijd verliezen met draadjes op foto zetten idd...
Of er moet wat speciaals mee zijn. Dan willen we natuurlijk wat leren!!!
Ben benieuwd naar de scenery! De overweg beloofd al erg veel goeds!
keep up!
Hoontje
Of er moet wat speciaals mee zijn. Dan willen we natuurlijk wat leren!!!
Ben benieuwd naar de scenery! De overweg beloofd al erg veel goeds!
keep up!
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Re: Backeramm am Rhein
offffff..... je bouwt de overweg met een protesterende lokale actiegroep die het wachten beu zijn en een tunnel eisen.
Groet, Clemens
Groet, Clemens
Onbereikbare doelen; ze gaan zo lekker lang mee.
Pendelbaan Wolfach
Pendelbaan Wolfach
Re: Backeramm am Rhein
@mdeugt,
Ja, dat is wel een leuk idee eigenlijk. Ik had hier nog niet aan gedacht en ga er eens over nadenken
@clemens,
Ja, er zullen zat mensen zijn die gaan lopen klagen hierover. Gecombineerd met het idee van Martin hierboven kan ik ook wel zo'n rellerig actiegroepje neerzetten tegen Lärmschutz. Dat is overigens in het echte Rijndal iets wat vaak onderwerp van gesprek is en in het lokale suffertje (en groter) wordt besproken. In Assmanshausen, het dorpje wat ik als idee-voorbeeld gebruik, komt er voorlopig ook nog geen tunnel. Het is ook niet echt een drukke weg....zoals dat bij Rüdesheim bijvoorbeeld wel het geval is. Als je daar lullig staat, sta je er rustig een kwartier.
Thanks voor het meedenken!
J.
Ja, dat is wel een leuk idee eigenlijk. Ik had hier nog niet aan gedacht en ga er eens over nadenken
@clemens,
Ja, er zullen zat mensen zijn die gaan lopen klagen hierover. Gecombineerd met het idee van Martin hierboven kan ik ook wel zo'n rellerig actiegroepje neerzetten tegen Lärmschutz. Dat is overigens in het echte Rijndal iets wat vaak onderwerp van gesprek is en in het lokale suffertje (en groter) wordt besproken. In Assmanshausen, het dorpje wat ik als idee-voorbeeld gebruik, komt er voorlopig ook nog geen tunnel. Het is ook niet echt een drukke weg....zoals dat bij Rüdesheim bijvoorbeeld wel het geval is. Als je daar lullig staat, sta je er rustig een kwartier.
Thanks voor het meedenken!
J.
Re: Backeramm am Rhein
De zoveelste tekst update.
Er komt dan langzaam maar zeker schot in de zaak. Zojuist bij Rosoft de laatste items besteld die ik absoluut nodig heb voor het rondjerijden. Afgelopen weken is er weinig gebeurd vanwege allemaal zaken die even meer aandacht vroegen. De komende week staat in het teken van veel vrij zijn, dus dan kan ik hopelijk even aantallen maken.
De laatste draden zijn bijna allemaal gesoldeerd nu. Helaas moet ik nog een paar stekkertjes kopen maar dan is alles ook wel goed en modulair doorverbonden. Ook heb ik op papier al de eerste s88 punten opgeschreven, zodat ik binnenkort de boel eens in KL kan gaan zetten. Als alle draden aan de bezetmelders hangen en de rest is aangesloten op de voeding moet ik nog 1 ding doen: een keerlus bouwen, tijdelijk van aard. Ik had hier eerst een redelijk schaduwstation bij gepland, maar dat gaat in prioriteit even wat naar beneden. Ik wil eerst eens een beetje rijden, want dan kan ik ook gelijk beginnen aan de eerste scenery.
En dat wordt een hele kluif. Omdat ik dit modulair maak met het idee het geheel te gaan showen in Lochem moet een groot deel van de heuvels afneembaar worden. Een extra hoofdbreken dus......
Ik hoop van harte dat ik deze week voor elkaar krijg wat ik voor elkaar wil krijgen!
Grtz
J
Er komt dan langzaam maar zeker schot in de zaak. Zojuist bij Rosoft de laatste items besteld die ik absoluut nodig heb voor het rondjerijden. Afgelopen weken is er weinig gebeurd vanwege allemaal zaken die even meer aandacht vroegen. De komende week staat in het teken van veel vrij zijn, dus dan kan ik hopelijk even aantallen maken.
De laatste draden zijn bijna allemaal gesoldeerd nu. Helaas moet ik nog een paar stekkertjes kopen maar dan is alles ook wel goed en modulair doorverbonden. Ook heb ik op papier al de eerste s88 punten opgeschreven, zodat ik binnenkort de boel eens in KL kan gaan zetten. Als alle draden aan de bezetmelders hangen en de rest is aangesloten op de voeding moet ik nog 1 ding doen: een keerlus bouwen, tijdelijk van aard. Ik had hier eerst een redelijk schaduwstation bij gepland, maar dat gaat in prioriteit even wat naar beneden. Ik wil eerst eens een beetje rijden, want dan kan ik ook gelijk beginnen aan de eerste scenery.
En dat wordt een hele kluif. Omdat ik dit modulair maak met het idee het geheel te gaan showen in Lochem moet een groot deel van de heuvels afneembaar worden. Een extra hoofdbreken dus......
Ik hoop van harte dat ik deze week voor elkaar krijg wat ik voor elkaar wil krijgen!
Grtz
J
Re: Backeramm am Rhein
Succes dan komende week!
Ik heb je vorige project DU-B met grote interesse bekeken en gevolgt en heb veel inspiratie opgedaan voor mijn eigen baan. Ik word voor Backeramm ook weer een vaste volger!
Ik heb je vorige project DU-B met grote interesse bekeken en gevolgt en heb veel inspiratie opgedaan voor mijn eigen baan. Ik word voor Backeramm ook weer een vaste volger!
Groeten, Roger
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
Ik bouw aan Route du Vin / Weinstraße - periode VI - digitaal
(Alle advies is van harte welkom !!!!)
-
- Berichten: 3215
- Lid geworden op: 16 nov 2010 12:18
- Locatie: Loosbroek
Re: Backeramm am Rhein
Jeroen,
Dan is er dus werk aan de winkel.
Ben erg benieuwd hoe je die afneembare bergen maak. op het stummis forum was wel z'n voorbeeld:
http://www.stummiforum.de/viewtopic.php ... start=1975 (en verder)
mvrg Bob
Dan is er dus werk aan de winkel.
Ben erg benieuwd hoe je die afneembare bergen maak. op het stummis forum was wel z'n voorbeeld:
http://www.stummiforum.de/viewtopic.php ... start=1975 (en verder)
mvrg Bob
Feldberg spoor N
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
WinDigiPet besturingssoftware (http://www.Windigipet.de), Tams EasyControl, LDT schakelen en terugmelding (HSI88), Duitse baan, Tp III.
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2880
http://www.bobvermeulen.com
-
- Moderator
- Berichten: 4685
- Lid geworden op: 12 mar 2013 00:37
- Locatie: West Brabant
- Contacteer:
Re: Backeramm am Rhein
Hey Jeroen,
Je verzint vast wel iets op die heuvels!
Succes en veel plezier met scenery bouwen deze week! En geniet tussendoor van het vrij zijn!
Groet,
Hoontje
Je verzint vast wel iets op die heuvels!
Succes en veel plezier met scenery bouwen deze week! En geniet tussendoor van het vrij zijn!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Re: Backeramm am Rhein
Nee, nee, geen hoofdbrekers, slechts een kleine uitdaging, Lochem mag niet in gevaar komenJeroen schreef:... Omdat ik dit modulair maak met het idee het geheel te gaan showen in Lochem moet een groot deel van de heuvels afneembaar worden. Een extra hoofdbreken dus......
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Backeramm am Rhein
Voorlopig gaan de zaken volgens plan......
Ik heb me weer eens even flink boos gemaakt gedurende afgelopen uren in de voorbije week. Gisteren evenals vandaag standby voorde baes, dus met wat geluk laten ze me thuis zitten (klooien). Alle draden zijn aangesloten (....) op de ringleiding, bezetmelders, wissel/seindecoders en doorverbonden via de stekkers etc. etc. . Wat een gruwelijk klotewerk blijft dat ook.
Toen ik de wissel voor het inhaalspoor aan de 'noordkant' wilde instellen op de ECoS en dit niet werkte.......kwam ik naar een troubleshoot van een fractie van een onderdeel van een nanoseconde achter dat ik die bewuste servodecoder nog heel niet op de wisselspanning had hangen. Dat is vervelend want nu moet ik die bak er nog FF tussenuit gaan halen om deze alsnog aan te sluiten. Gelukkig werken de andere wissels wel. Nog even goed de spanning van de punstukken bepalen en dan een klein beetje testrijden. Rondrijden gaat pas als de laatste 'Lochem'-module gebouwd is. Daartoe eerst weer FF bouwmarkten enzo.
Als ik dat wissel heb gefixed dan maak ik even wat foto's.
J.
Ik heb me weer eens even flink boos gemaakt gedurende afgelopen uren in de voorbije week. Gisteren evenals vandaag standby voorde baes, dus met wat geluk laten ze me thuis zitten (klooien). Alle draden zijn aangesloten (....) op de ringleiding, bezetmelders, wissel/seindecoders en doorverbonden via de stekkers etc. etc. . Wat een gruwelijk klotewerk blijft dat ook.
Toen ik de wissel voor het inhaalspoor aan de 'noordkant' wilde instellen op de ECoS en dit niet werkte.......kwam ik naar een troubleshoot van een fractie van een onderdeel van een nanoseconde achter dat ik die bewuste servodecoder nog heel niet op de wisselspanning had hangen. Dat is vervelend want nu moet ik die bak er nog FF tussenuit gaan halen om deze alsnog aan te sluiten. Gelukkig werken de andere wissels wel. Nog even goed de spanning van de punstukken bepalen en dan een klein beetje testrijden. Rondrijden gaat pas als de laatste 'Lochem'-module gebouwd is. Daartoe eerst weer FF bouwmarkten enzo.
Als ik dat wissel heb gefixed dan maak ik even wat foto's.
J.
Re: Backeramm am Rhein
Het is nog een hoop hout en onooglijke draden en decoders enzo, maar we hebben foto's. Gisteren eindelijk, met genoegen, de boel kunnen laten rondrijden. Dat was wel nodig ook, want af en toe heb je er gewoon geen zin meer in; dat ellenlange gedoe van draden trekken en solderen enzo.
De afgelopen 2 dagen heb ik de laatste 'lochem' module kunnen maken, en op het moment ligt er echt enkel een keerlus op. Als ik binnenkort tijd, zin en weer geld heb kan ik daar de resterende wissels op plaatsen zodat ik er ook een paar treinen kan laten parkeren. Verder blijft het wel minimalistisch, want het is een keer mooi geweest met geld uitgeven aan electronica enzo. En dan moet ik de seindecoders nog allemaal kopen en .....pfff.....
Enfin, even een plaatje! Deze heb ik vanuit het raam op de bovenverdieping gemaakt. Totaaloveraichtje tot nu toe...
De module met de keerlus. Inclusief printje.
Eindelijk kon ik dan ook eens van begin tot het eind over de modules rijden. Daar had ik wel even een biertje mee verdiend zou je zeggen. Het nadeel van deze constructie of ontwerp is wel dat het stuk tussen de meest linker- en de keermodule een beetje nauw is. Ik denk dat ik die rechte hoek maar ga veranderen in een schuin stukkie, zodat je er niet tegenaan stoot. Hoe zou ik dát nou weten?
Dan de rechter module nog even. Hier moet echt nog een aardige berg van formaat op komen. Overigens ook een klusje van formaat...
Maar even een blik door het toekomstige Rheintal. Er zit eigenlijk nergens een recht stukkie rails in het zichtbare deel. Ziet er met een trein d'rop wel leuk uit, maar het wordt niet echt ff snel 'meters maken' metvde bovenleiding
Een paar impressies dan maar van hoe het eruit moet gaan zien met een trein erop. Max. lengte is zo'n +- 25 goederenwagons of 11 rijtuigen. Langer kan ook, maar dat oast niet echt lekker in de blokken. Geen probleem met KL maar qua hellingen is de uitdaging ook al te groot denk ik....
In dit perspectief krijg je al een beetje een idee..... "Zo wil ik 't" luidt een slogan van de een of andere airline, maar dat is wel een beetje hoe ik het heb bedacht. Ik kan niet wachten om te zien hoe het eruit ziet mét scenery en de hele flikkerse boel.
Ook grappig is de S-bocht die de trein moet maken. Ziet er erg gezellig uit.....
Zo! Dat was 'm weer even. Ik heb het hele verhaal geschreven op de Ipad dus ik hoop dat het allemaal gelukt is en ook leesbaar.
Gruezi!
J
De afgelopen 2 dagen heb ik de laatste 'lochem' module kunnen maken, en op het moment ligt er echt enkel een keerlus op. Als ik binnenkort tijd, zin en weer geld heb kan ik daar de resterende wissels op plaatsen zodat ik er ook een paar treinen kan laten parkeren. Verder blijft het wel minimalistisch, want het is een keer mooi geweest met geld uitgeven aan electronica enzo. En dan moet ik de seindecoders nog allemaal kopen en .....pfff.....
Enfin, even een plaatje! Deze heb ik vanuit het raam op de bovenverdieping gemaakt. Totaaloveraichtje tot nu toe...
De module met de keerlus. Inclusief printje.
Eindelijk kon ik dan ook eens van begin tot het eind over de modules rijden. Daar had ik wel even een biertje mee verdiend zou je zeggen. Het nadeel van deze constructie of ontwerp is wel dat het stuk tussen de meest linker- en de keermodule een beetje nauw is. Ik denk dat ik die rechte hoek maar ga veranderen in een schuin stukkie, zodat je er niet tegenaan stoot. Hoe zou ik dát nou weten?
Dan de rechter module nog even. Hier moet echt nog een aardige berg van formaat op komen. Overigens ook een klusje van formaat...
Maar even een blik door het toekomstige Rheintal. Er zit eigenlijk nergens een recht stukkie rails in het zichtbare deel. Ziet er met een trein d'rop wel leuk uit, maar het wordt niet echt ff snel 'meters maken' metvde bovenleiding
Een paar impressies dan maar van hoe het eruit moet gaan zien met een trein erop. Max. lengte is zo'n +- 25 goederenwagons of 11 rijtuigen. Langer kan ook, maar dat oast niet echt lekker in de blokken. Geen probleem met KL maar qua hellingen is de uitdaging ook al te groot denk ik....
In dit perspectief krijg je al een beetje een idee..... "Zo wil ik 't" luidt een slogan van de een of andere airline, maar dat is wel een beetje hoe ik het heb bedacht. Ik kan niet wachten om te zien hoe het eruit ziet mét scenery en de hele flikkerse boel.
Ook grappig is de S-bocht die de trein moet maken. Ziet er erg gezellig uit.....
Zo! Dat was 'm weer even. Ik heb het hele verhaal geschreven op de Ipad dus ik hoop dat het allemaal gelukt is en ook leesbaar.
Gruezi!
J
Re: Backeramm am Rhein
Ik kan niet wachten om het geheel in Lochem te zien staan. Mooi stukje werk!
gr,
Wouter
gr,
Wouter
Groet,
Wouter
Every day is a school day.
Wouter
Every day is a school day.
Re: Backeramm am Rhein
Heel mooi, dat plaatje vanaf je zolderraam. Ziet er erg goed en verzorgd uit - dat belooft nog veel goeds voor de bergen!
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Re: Backeramm am Rhein
Je hebt wel de mooiste dag hiervoor uitgekozen om de boel buiten te zetten
Zo te zien heb je er zeker het beste van gemaakt met die gele rakker
Bizar he als je zo gaat rekenen wat de hobby kost, mijn vrouw maakt er een "sport" van mij het te herinneren (lekker geiten)
Gaat lekker zo Jeroen!
Mvg,
Ad
Zo te zien heb je er zeker het beste van gemaakt met die gele rakker
Bizar he als je zo gaat rekenen wat de hobby kost, mijn vrouw maakt er een "sport" van mij het te herinneren (lekker geiten)
Gaat lekker zo Jeroen!
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Re: Backeramm am Rhein
Tjonge, wat een treinlengte zeg.
Het klote werk zit er nu op en kan je eindelijk met het leuke gedeelte beginnen.
Nu maar hopen dat ik in september verlof kan krijgen om de hele boel te zien.
gr. Ron.
Het klote werk zit er nu op en kan je eindelijk met het leuke gedeelte beginnen.
Nu maar hopen dat ik in september verlof kan krijgen om de hele boel te zien.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
Re: Backeramm am Rhein
Klasse. Mooie bogen in de baan.
Groet,
René
DCC Multimaus / Peco code 55 / epoche III-IV ------> FACEBOOK: https://www.facebook.com/groups/DeNspoorpagina/
René
DCC Multimaus / Peco code 55 / epoche III-IV ------> FACEBOOK: https://www.facebook.com/groups/DeNspoorpagina/