![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKP3LUSI-G.jpg)
Klik hier voor de grote versie
Elke deelnemer heeft 1 of meer modules van 1 meter lang en mag hierop uitbeelden wat ze zelf willen. Hierbij is alles vrij voor zowel tijdperk als seizoenen. De hoofdmoot word Duits landschap maar er zullen treinen rijden uit alle landen. De baan kent zo veel diversiteit van zomerse landschappen tot winterse bergen en zware industrie. De clubbaan zal zijn introductie gaan doen als "baan in aanbouw" tijdens het 10e N-spoor Evenement in Lochem September 2014. Elke keer zal de baan steeds wat verder aangekleed worden.
De modelspoorbaan word bestuurd middels DCC waarbij de decoders en bezetmelding in eigen beheer door Vincent Bogers (Vissienet) word ontwikkeld. Op de modelbaan zullen ook auto's rijden middels DCC en het geheel word bestuurd door het software programma iTrain.
Onze module is bestaat uit een fictief station "Domburg" (om het lekker simpel te houden), ik bouw deze modules samen met mijn broer Christian. Het station word aangedaan door stop- en snelverkeer. Daarbij kent het station een bescheiden ontvangst en rangeeremplancement voor de aansluiting met een stuk industrie. Op onze module bevind zich een goederenoverslag op een aansluiting van de module van Casper Lindenburg. Hij bouwt op zijn module een Kolenmijn welke bediend word via deze stamlijn.
Buiten het treinverkeer word er op onze module ook flink gereden met auto's (MCC). het autoverkeer loopt over diverse modules van onze clubbaan.
We starten begin mei met de bouw van de modules en het doel is om alles rijdend te hebben rond september. Daarna kunnen we de baan aan gaan kleden, want wie mij en Chris inmiddels kent zal het niet bij een huisje en een boompje blijven...... Natuurlijk komt er een werkende overweginstallatie voorzien van geluid en diverse lichteffecten.
Word een mooi project al zeg ik het zelf.
Groetjes Martin