Welke kleur groen voor een Sik
Welke kleur groen voor een Sik
Ik ben op zoek naar het kleur nummer van Humbrol of Revel of een ander merk ,van de kleur groen die op een Sik zit misschien dat iemand hier mij kan helpen
-
- Moderator
- Contacteer:
Re: Welke kleur groen voor een Sik
Hoihoi,
Kijk eens bij Phildie. Verf op thinner basis
kleiNSpoor heeft wellicht ook verf, weet ik eigenlijk niet...
Graag foto's van je resultaat als ik zo brutaal mag zijn! (wil heel graag zelf ook nog een SIKje!)
Groetjes,
Hoontje
Kijk eens bij Phildie. Verf op thinner basis
kleiNSpoor heeft wellicht ook verf, weet ik eigenlijk niet...
Graag foto's van je resultaat als ik zo brutaal mag zijn! (wil heel graag zelf ook nog een SIKje!)
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Ik heb hier 2 kleuren groen van kleinspoor, nu weet ik niet meer welke de juiste is of ik heb de verkeerde voor mijn sik gebruikt.
nr17 zijdeglans Standgroen voor loks en treinstellen (die zit op mijn sik)
nr04 zijdeglans NS groen voor electrische treinstellen (die zit er niet op, die heb ik later aangeschaft. Sik is niet electrish)
nr04 zijdeglans NS groen voor electrische treinstellen (die zit er niet op, die heb ik later aangeschaft. Sik is niet electrish)
Groeten Chris
tijdperk 1900-1970,Kato-rails ,(Analoog-rijder).
bouwer Ratterdam2.0
bouwer Ratterdam2.0
Kijk even bij NS 1965 groen. http://www.nproject.org/nl/algemene-tip ... euren.html
De sikken waren "stoomloccen groen". Het groen van de treinstellen was aanmerkelijk lichtenChris83 schreef:Ik heb hier 2 kleuren groen van kleinspoor, nu weet ik niet meer welke de juiste is of ik heb de verkeerde voor mijn sik gebruikt.
Paul Bender
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak
Scheppen kan iedereen, stoken is een vak