Ik ben al enige tijd op zoek naar de treinset DE 1003 NS van Lemaco in n-spoor.
Weet iemand of deze set ergens te koop is ?
Mvg, Thei
Op zoek naar Lemaco TEE 1003 in N
-
Onderwerp starter - Berichten: 1
Re: Op zoek naar Lemaco TEE 1003 in N
Hoi neeT.Savelkoul schreef:Ik ben al enige tijd op zoek naar de treinset DE 1003 NS van Lemaco in n-spoor.
Weet iemand of deze set ergens te koop is ?
Mvg, Thei
Maar ik zou op ebay.de zo een zoekopdracht opslaan zodat je mail krijgt als er een item van lemaco online komt
Ja, daar ben ik ook al tijden naar op zoek. Maar er zijn destijds (1997 of 1998) geloof ik 25 NS-varianten en 25 SBB-varianten uitgebracht, dus wij moeten gewoon een engelengeduld hebben en onze ogen openhouden. Iets anders zit er niet op wanneer iets zo zeldzaam is. En als we m dan vinden, mogen we de portemonnaie opentrekken. Sta niet raar te kijken van 2000 à 3000 euro vraagprijs...
Maar ja, dat ding van Minitrix is wel zo'n gedrocht, daar peins ik niet over .
Maar ja, dat ding van Minitrix is wel zo'n gedrocht, daar peins ik niet over .
-
- Moderator
Ietsje ruimer, totaal 325, waarvan 25 NS DE's en 80 Northlanders (bron MIBA.de, staat ook een test op). Dat betekent dat de kans op een NS variantje wel erg klein is. Dus dat wordt zoeken, wachten en toeslaan als er eentje op ebay verschijnt.
Het Minitrix model komt er bij mij ook niet in. De rare meebewegende schorten bij/door de deuren en de motorwagen die op veel te hoog op z'n pootjes lijkt te staan. Nee das zonde van het geld.
Robert
Het Minitrix model komt er bij mij ook niet in. De rare meebewegende schorten bij/door de deuren en de motorwagen die op veel te hoog op z'n pootjes lijkt te staan. Nee das zonde van het geld.
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Je vergeet de frontseinen in formaatje zoeklicht .
325 waarvan 80 Northlanders... dat houdt 220 SBB-masjines over, en ook die zie je zo goed als nooit. Stemt mij wel ietsje hoopvoller, want ik ben indifferent tussen NS- en SBB-versie .
325 waarvan 80 Northlanders... dat houdt 220 SBB-masjines over, en ook die zie je zo goed als nooit. Stemt mij wel ietsje hoopvoller, want ik ben indifferent tussen NS- en SBB-versie .
Hallo,
Voor degenen met belangstelling:
Er stond een SBB variant op de duitse ebay, die is inmiddels verkocht.
Maar.....
Nu staat er nog een op de italiaanse ebay (TEE 502 heet het daar geloof ik). Bieding loopt zaterdag af!
Garmt Brink
Ede
Maar.....
Nu staat er nog een op de italiaanse ebay (TEE 502 heet het daar geloof ik). Bieding loopt zaterdag af!
Garmt Brink
Ede
brink schreef:Hallo,
Maar.....
Garmt Brink
Ede
Linkje is altijd makkelijke Lemaco SBB/CFF Ram TEE 502, Spur N