kan de decoder niet programeren help?

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
rickyrop

kan de decoder niet programeren help?

Bericht door rickyrop »

hoi heb een vraag en kom er zelf helemaal niet meer uit en snap er ook niks meer van
ik heb een Z21 (zwarte versie ) en heb een wisseldecoder angeschaft de keuhn wd 10 alleen kan hem niet werkend krijgen de wissel reageert niet en als ik de decoder verwijder en een oudere decoder pak de len ls 100 digital plus en doe t op de zelfde manier die werkt wel bij de wd 10 de lampjes kniperen wel als ik de knop in druk maar krijg egt geen beweging in de wissel mischien dat ik iets verkeerd doe bij die decoder qua programeren ik weet niet ik hoop dat iemand mij in stappen kan uitleggen en hoe kan t dat een 3 wegwissel slechte strooom doorvor heeft heb m wel helemaal schoongemaakt maar nog steeds slechte doorvoer naar de split gedeelte

gr ricky

shoven

Re: kan de decoder niet programeren help?

Bericht door shoven »

Neem even contact op met Rosoft, zie het bericht van Maurits.
Het plaatsen van hetzelfde bericht in meerdere rubrieken levert meestal geen betere antwoorden op. Wat wel helpt is het gebruik van hoofdletters en interpunctie, zodat we je vraag begrijpen.

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Onderwerp starter
rickyrop

Bericht door rickyrop »

hoi klopt heb t op meerdere plekken gezet zag dat ik t ded eerste keer eigenlijk verkeerd gezet had dus deed ik t ook daar en ben hier nog nieuw en alles nog beetje aan t uitzoekn en ben ook nog weer een beginner met de hobby maar goed excuus ervoor maar ik krijg er geen antwoord op bij de rosoft nou ja lgeeft niet dan maar alles rustig blijven afwachten tot er iemand is die me hier op t forum wel op weg kan helpen ermee weet u anders nog lenz ls 100 digital plus decoderswaar die te vinden zijn denk dat ik dan maar weer dar naar toe ga of dat iemand anders nog oplossingen weet lees t graag

Gr ricky ;)

shoven

Bericht door shoven »

Tja. Lees mijn laatste zin nog eens?
Wat je nu brabbelt is erg lastig te ontcijferen...

Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan

Onderwerp starter
rickyrop

Bericht door rickyrop »

sorry dat ik zo onbegrijpelijk typ ben iemand van de werkvloer en niet van een kantoortje :P

ik bedoeld te zeggen dat t niet de bedoeling was t op 2 plekkne tegelijk te zetten ik zag pas later dat er ook 1 voor dgitaal was om daar j evaag te zetten

en mn probleem is dat de lenz decoder LS 100 Digital plus wel werkt op de Z21
maar als ik dan de keuhn WD10 gebruik en instellen wil er niks gebeurt
ik programeer via de tablet trouwens
ik heb zelf het idee dat de keuhn wd 10 niet compaible is met de Z21 als dat zo is dan zonde geld of is er togh een manier om hem werkend te krijgen zo ja lees ik het graag

gr ricky

Plaats reactie