Ook maar even voorstellen...

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
donkyshot

Ook maar even voorstellen...

Bericht door donkyshot »

Goedemiddag,

Mijn naam is Marcel. Ik kom uit het jaar 1964 en ben dus 45 jaar. Sinds een paar weken heb ik een oude hobby weer opgepakt en ben ik van plan een leuke baan te gaan bouwen. De ruimte in de kamer is al vrijgemaakt. Het wordt een baan in de vorm van een "L" 2.25 breed en 2.50 lang. De diepte van de poten van de "L" is 1 meter.
Op het moment ben ik het onderframe aan het maken.
Ik heb geen echt thema, maar al wel wat NS-materieel, dat raar maar waar in een bergachtig landschap zal gaan rondrijden. Niet realistisch, maar wel heel leuk en daar gaat het natuurlijk om.
Verder stam ik natuurlijk uit het analoge tijdperk. Door o.a. de kennis op dit forum ben ik er al wel uit dat ik digitaal wil gaan rijden. Binnenkort zal ik mijn baanplan eens plaatsen

groeten, Marcel

Jos

Re: Ook maar even voorstellen...

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Marcel, we zijn gek op baanplannen en bouwfoto's :mrgreen:
Wat voor NS materieel heb je al?

Groetjes,
Jos

Onderwerp starter
donkyshot

Bericht door donkyshot »

Ik heb op dit moment de intercityset van Fleischmann met als loc de 1800 en laatst op een beurs de NS 1100 in de bekende geel/grijze kleuren gekocht.

The Railroader

Bericht door The Railroader »

Welkom hier en veel plezier gewenst. Voor vragen kun je goed terecht hier op dit forum.

Fred The Railroader

richard7877

Bericht door richard7877 »

hallo marcel

welkom ook op dit forum :D
leuk dat je ook ns gaat rijden
ik ben hier ook nog niet zo lang maar wel veel antwoorden op mijn vragen hier gevonden,dus als je vragen hebt...
ik zag ook net je baanplan ziet er veel belovend uit hoor!!
ben benieuwd naar hoe het eruit gaat zien

groeten richard

http://www.nsrail.webs.com
Laatst gewijzigd door richard7877 op 25 dec 2009 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft

brandweermille

Bericht door brandweermille »

Ik ben nieuw hier en verzamel alles wat met de DB te maken heeft in Epoche 4 en 5.

Later meer!

Gaat niet bestaat niet, proberen schept karakter en karakter siert de mens en als je je met niemand verglijkt, word je wie je bent!

Chris83

Bericht door Chris83 »

welkom :) ik zie dat je van donkyshot boeken houd? of gewoon die naam leuk vind hehe maar dat terzijde :)

@ brandweermille ook welkom :) je kan ook in een nieuw draadje je voorstellen werkt beter :)
zal je wel veel plek nodig hebben voor al dat db materieel.

Groeten Chris

Onderwerp starter
donkyshot

Bericht door donkyshot »

Beste Chris,

ik vind de naam wel grappig en heb nog nooit van de boeken gehoord. natuurlijk weet ik wel wie Don Q is. Ik weet dat het verder niets met treinen te maken heeft, maar dat maakt mij niet uit.
Ik hoop hier op het forum een leuk verlengstuk van mijn hernieuwde hobby te vinden en ook veel te leren.

Groet, Marcel

Plaats reactie