Edwin stelt zich voor

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Evexel
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2009 21:35

Edwin stelt zich voor

Bericht door Evexel »

Hallo mijn naam is Edwin en ik ben van bouwjaar 1964. zo'n 25 jaar geleden heb ik een treinbaan HO-spoor gehad welke ik nog steeds heb. Ik heb de hobby weer opgepakt met Minitrix i.v.m. beperkte ruimte. Een week geleden de startset 11123 aangeschaft en ga dus digitaal rijden i.v.m. mijn andere hobby computers. Afgelopen weekend 2 tafels gekocht bij de Ikea en ga van start met totale ruimte 2m x 0,75m. Via googelen op dit forum terecht gekomen en al veel gelezen. Ongetwijfeld ga ik met vragen komen, maar ik ga beginnen met de starterset en wil dan met anyrail een banenplan gaan maken.

Fijne dagen toegewenst.

Edwin.


Gebruikersavatar

shoven
Berichten: 6093
Lid geworden op: 14 dec 2008 21:06
Locatie: Walcheren

Re: Edwin stelt zich voor

Bericht door shoven »

Hoi Edwin,

Welkom op het forum.
Zoals je waarschijnlijk wel gezien hebt kun je hier elke vraag stellen ("domme vragen bestaan niet", dat principe ge-/misbruik ik hier hier ook heel vaak) en uiteraard zijn we dol op foto's.
De 11123 heeft een fijne loc, ik heb er ook veel plezier van.
Misschien kun je wat meer vertellen over wat je doet of van plan bent qua N-spoor? (analoog/digitaal, tijdperk enz)


Steven

Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Gebruikersavatar

Jos
Berichten: 4425
Lid geworden op: 16 nov 2008 17:22
Locatie: West Brabant

Re: Edwin stelt zich voor

Bericht door Jos »

Welkom op het forum Edwin, leuk weer een nieuwe N-spoorder erbij :mrgreen:

Groetjes,
Jos


Gebruikersavatar

Robert_N-Nm
Moderator
Berichten: 2118
Lid geworden op: 15 sep 2008 16:10
Locatie: Reading (UK)

Re: Edwin stelt zich voor

Bericht door Robert_N-Nm »

Hoi Edwin, wees welkom. We zien de vragen wel verschijnen.

@Shoven
Evexel schreef:Een week geleden de startset 11123 aangeschaft en ga dus digitaal rijden i.v.m. mijn andere hobby computers
Hetgeen me wel duidelijk lijkt mbt een deel van je vraagstelling (analoog/digitaal).

Robert


Fan van Alpenbanen in N(m)

Onderwerp starter
Evexel
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2009 21:35

Re: Edwin stelt zich voor

Bericht door Evexel »

Bedankt voor de welkom. Ik ga inderdaad zoals in mijn welkom vermeld digitaal rijden.
Een bergachtige omgeving boeit mij wel, maar of dit haalbaar is met een kleine baan moet ik nog bekijken.
Via de verschillende onderwerpen binnen dit forum zal ik mijn vragen / opmerkingen plaatsen.

Groeten,
Edwin.


Plaats reactie