Het is weer tijd voor een update van de clubbaan!!!!
Afgelopen zondag kwam het merendeel naar Ermelo voor een gezamelijke bouwdag. De punten voor die dag waren: 1. De aanleg van het MCC wegennet 2. koppelen van de sporen op de moduleovergangen
Het MCC wegdek is vrij simpel aan te leggen en absoluut niet duur. Echter vanwege onze omvang was het natuurlijk wel weer enorm veel werk. Maar met de inzet van alle aanwezigden reed aan het eind van de dag de -dronken-marelburg-Pool- weer vrolijk rond.
Ook de doorkoppelen van de modules ging goed. Alle modules waren aanwezig wat resulteerde in het eerste echte overzicht waarin al het spoor aanwezig was. helaas was er nog geen mooie overzichtfoto die dag genomen, wel een paar maar enigszins wazig, dus dat blijft nog even een verassing voorlopig
Anyhoer, de rails ligt er strak bij, de samenwerking was weer eens grandioos en gezellig. En dat voor een stel autisten eerste klas
Maar gisterenavond hebben chris en ik weer wat meer gedaan. We hebben het MCC traject afgemaakt. We moesten nog wat overheadsheets plakken om de wegen een toplaag te geven.
En natuurlijk onze eigen Roy Donders ook even op de foto
Waarna deze lamme tak er geen zin meer in had
Maar goed, we hebben de overweg getest en dit werd succesvol afgerond. Wat kleine aanpassingen en de auto en treinen rijden netjes over de overweg. Wel heb ik een leuke nieuwe techniek voor het wegdek ontdekt. Als je de Faller car paint aanbrengt en even sneldroogt met een fohn gaat het scheuren en barsten. Dat geeft wel een leuk effect
De komende tijd eens kijken of ik hier wat mee kan
Met dank aan Joost zijn we nu ook in het bezit van het defenitieve station en seinhuis
uiteraard zal de tand des tijds hier nog wel wat werk aan gaan verrichten.
Word enorm gaaf allemaal. Volgende week gaan we eindelijk de electronica doen aan de onderzijde. Daar hangen nu eea aan draadjes los
Nog even een foto van het schaduwstation vanaf Mischa Hoogendoorn's module
Dit verhaal gaat zeer spoedig vervolgd worden.
groetjes Martin