mooi hoor
Re: mooi hoor
Leuk plaatje, maar alle alarmbellen gaan af dat er zaken niet kloppen voor mijn gevoel
Kan er geen bewijs voor neerleggen, maar krijg een erg fotoshop gevoel
Mvg,
Ad
Kan er geen bewijs voor neerleggen, maar krijg een erg fotoshop gevoel
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
staan er meerdere van op Google
vind hem gewoon mooi om te zien
dacht zal hem jullie ook even laten zien
vind hem gewoon mooi om te zien
dacht zal hem jullie ook even laten zien
Ja gaaf! Subjectief natuurlijk maar ook ik vind het een mooi ding. Misschien ooit in N-schaal? Dat zou leuk zijn
Kan me Ad's reactie trouwens wel voorstellen: het licht in dit station ziet er wellicht wat vreemd uit. Of dit historisch treinstel naast modern materieel komt misschien vreemd over. De SBB heeft niet zelden museumritten met historisch materieel.
Ik heb trouwens het filmpje kunnen vinden, daaraan valt niet zoveel te Photoshoppen . Klik op het plaatje.
Kan me Ad's reactie trouwens wel voorstellen: het licht in dit station ziet er wellicht wat vreemd uit. Of dit historisch treinstel naast modern materieel komt misschien vreemd over. De SBB heeft niet zelden museumritten met historisch materieel.
Ik heb trouwens het filmpje kunnen vinden, daaraan valt niet zoveel te Photoshoppen . Klik op het plaatje.
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
ik wilde ook graag het filmpje plaatsen ,
maar kreeg het niet goed voor elkaar
maar werd een foto
vr. gr. Fred
maar kreeg het niet goed voor elkaar
maar werd een foto
vr. gr. Fred
Nou, graag gedaan Fred!
Frank
(model-)treinliefhebber
(model-)treinliefhebber
Fred,
Een mooi gevonden treinfilm.
Bij de films die je krijgt aangeboden aan het eind van deze film staat linksboven een leuke, als de trein het station komt binnenrijden gaat deze door een heel klein S-bochtje.
Lijkt of de rails op het laatste moment op de juiste plek is gelegd.
Een mooi gevonden treinfilm.
Bij de films die je krijgt aangeboden aan het eind van deze film staat linksboven een leuke, als de trein het station komt binnenrijden gaat deze door een heel klein S-bochtje.
Lijkt of de rails op het laatste moment op de juiste plek is gelegd.
whahahaha ja dat lijkt er wel heel erg op dat ze een beetje te laat dachten
ohh we moesten dat andere perron hebben lol
ohh we moesten dat andere perron hebben lol