Vrienden,
Gisteren was weer een klusavondje. Echt veel werk is er niet verzet maar wel een belangrijk punt bereikt. Gisteren zijn we gaan testen met dit gedeelte en met veel blijdschap kunnen we melden dat het eerste gedeelte perfect rijd. We zijn eerste begonnen met een paar locs. Deze heb ik een pendelroute gegeven om te checken of er ontsporingen ontstaan, stuipende servo's en dergelijke storingen. Op de hele avond hebben we maar 1 storing gekend en dat is bij een BR39 van Fleischmann, die veroorzaakte spontaan een paar stuipende servo's. Daar is maar één oplossing voor: Decodert erin.
Van de eerste itrain testen heb ik een filmpje geschoten. Let vooral niet op de race snelheid, de locs zijn nog niet geijkt en ook zijn de blokken nog niet ingemeten en ingeregeld.
Hier het filmpje:
http://youtu.be/oiG_abvjFT4
Ook de kwali is wat slecht want mijn cameraglas is gebroken.... Maar goed het is wat. na deze testen hebben we alle sporen volgegooid en ondertussen waren Frans en Mathijs van Picommit aangeschoven. We hebben de hele avond naar een kleine 16 pendelende locs gekeken zonder ook maar een enkele storing.
Check, afgevinkt, we kunnen nu rustig verder...... Maar even niet met Erlebniswelt. De komende periode gaan we ons focussen op de clubbaan van MC de Spoorstaaf. Mochten we daarmee vast lopen gaan we weer verder hiermee. Het word hier dus even wat rustiger maar dat geeft niet.
Groetjes Martin en Chris