Geachte leden , ik zal me ff voorstellen ,
ik ben Peter v. Oostenbrugge ,gehuwd en 2 kids nu grote boys, waarvan de oudste ook met modelspoor bezig is op H0 spoor,(34 j en 30 j ) ben 57 jaar en werkzaam als Keurmeester MMIT .
Mijn hobby zijn Modelbouw- en spoor , heb nu al een kleine begin van wagonnetjes in de grootte van N-spoor ,
ik heb bewust voor deze grote gekozen ,om een zo groot mogelijke scenery te kunnen maken van mijn toekomstige baan .
Ben ook nog vrijwilliger bij de RTM in ouddorp voor het onderhoud en restauratie van dit rijdende museum stukken.
ben erg geboeid door de periode 2 van het Kon.Bay.Sts.Bahn en wat er bij hoort ,vind de locomotieven erg leuk en ook de wagons .
Dus denk dat ik daar mijn baan op ga maken . ben mij nu al langzamerhand veel informatie aan het opsporen vanuit die tijd en voor deze locomotieven .Als jullie nog meer willen weten ,vraag gerust erop los .
Bigboy 4014 is on the move again N-spoor liefhebber van K.Bay.Sts.B epoch II
Peter,
Welkom op de site, dus jij mag 1:1 spelen met de moordenaar, heb ik zelf in mijn heel erg jonge jaren nog mee meegereden, leuk weer een eilander erbij, ik kom van Voorne, waar staat trouwens MMIT voor ???
Groetjes,
Bert
Leuke binnenkomer zo
We hebben hier aardig wat scenery "freaks", en er zijn er recent weer een paar bijgekomen, dus je valt met je neus in de boter
Welkom op het N spoor forum en veel plezier met de bouw
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier. DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen