![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Mijn Benelux is geweldig, zal daar eens een foto van plaatsen... Moet er nog wel ff nieuw gewicht in plaatsen, de wagon helt nu enorm naar 1 kant
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
![Afbeelding](http://i1290.photobucket.com/albums/b524/Hoontje/IMG_4817_zps119fabf1.jpg)
Tadaaaaa
Groet,
Hoontje
De Gottardo staat voor 250 en minder op ebay.Pruts3r schreef:Mooi hoor dat TEE geweld![]()
heb zelf ook aardig wat TEE treinen in allerlei versies en landen maar deze had ik nog nooit gezien!
Nice
Die zwitserse TEE (3e van boven) wil ik ook nog wel hebben trouwens...
FidOo schreef:Toch nog wat moois te melden, ik heb die Kato SD90/MAC verkocht omdat Saechsische Waggonfabrik Stollberg toch nog tekenen van leven vertoont en ik dus nog steeds een kleine hoop heb dat de Maxima 40cc gewoon uitgebracht wordt.
en ik dus geen zelfbouw hoef te maken.
En van dat geld (en wat extras) heb ik de volgende drieling aangeschaft:
MAK 1024, BR240, met zowel het wapen van Kiel, van Lübeck en van Westerland. Alle loks zijn al omgebouwd met messing tandwielen omdat de kunststof tandwielen breken. Daarnaast zat er bij 1 lok en compleet chassis, extra kap, printplaat, half draaistel en een mashima motor bij.
Hier even een plaatje van de Kiel versie. (de overige 2 zijn nog onderweg vanuit Italie)
Zodra ze binnen zijn knal ik ze wel ff met zn 3en op de foto!
Zeker mooi!
FidOo schreef:Alle loks zijn al omgebouwd met messing tandwielen omdat de kunststof tandwielen breken.
Marcel schreef:Nou Harry,dat is zeker een plaatje,rijeigenschappen ook in orde?
Bij 2 jaar een trein?Hoontje schreef:Ter eren van ons 2 jaar samen zijn, kreeg ik van Vera m'n lang gekoesterde wens; de BRAWA Railpro V100 (analoog).
Groetjes,
Hoontje
Gefeliciteerd Alwin en VeraHoontje schreef:Ter eren van ons 2 jaar samen zijn...