Weer even een kleine update van deze kant. Met het startsetje hebt je nog niet veel keus qua baanplan, maar dat is niet erg omdat het toch een "eenvoudig" kerstbaantje moet worden. De gebouwen die er in komen, zijn gebaseerd op ons eigen leven.
Ik ben weer even lekker ouderwets met potlood en papier aan het krassen geweest.
Linksboven komt een berg/tunnel. Op deze berg komt een molen te staan (molen Nooit Gedagt uit Woudrichem). Het zijspoortje zit in de berg omdat ik in dit plaatje er geen functie voor heb, maar dan kan ik er als ik het wil wel wat wagonnetjes wegzetten.
Aan de berg zit een vijver vast waar tzt schaatsers op moeten komen. In de vijver een eilandje met een boom. Langs de vijverrand en het slootje wil ik nog knotwilgen plaatsten.
Rechts komen twee vakantiehuisjes. Deze komen uit de belgische ardennen.
Tussen de vijver en de huisjes komt een plein met speeltuin of een heuvel. Hier ben ik nog niet helemaal uit. Wel dat hier een mooie grote kerstboom moet komen te staan. Verlicht door een paar spots. Omdat ik deze nog niet gemaakt had, maar ik wel even een idee van grootte wilde hebben hebt ik maar een pijltje gedraaid... Komt mijn jeugdhobby toch weer van pas haha
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste project vinden.