Nee, dat heeft te maken met die mensen.pa5ca schreef: Jammer dat sommige mensen zo weinig geduld hebben...... zou dat met onze schaal te maken hebben....???
HELP Probleem Decoder
Re: HELP Probleem Decoder
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
- Elektronica/Commercieel
ik denk dat Shoven wil zeggen hoe kleiner de schaal hoe minder het geduld.
anyway Shoven kennende was het niet persoonlijk bedoelt, dus ik zou zeggen, loc is dood en begraven denk ik, dus dot topic heeft geen toegevoegde waarde en gezien de intonatie zal deze ook wel weer gaan verzanden in een potje moddergooien.
Dus in het kader van de aanstaande feestdagen, lief zijn voor elkaar
M.
anyway Shoven kennende was het niet persoonlijk bedoelt, dus ik zou zeggen, loc is dood en begraven denk ik, dus dot topic heeft geen toegevoegde waarde en gezien de intonatie zal deze ook wel weer gaan verzanden in een potje moddergooien.
Dus in het kader van de aanstaande feestdagen, lief zijn voor elkaar
M.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Och, ik knikkerde ook wel eens volledig mislukte projecten de container in. Klaar mee, weg ermee, doei, uit mijn leven en maak de reis naar Wijster maar. (vam)
Inmiddels bewaar ik bijna alles maar in een grote doos en je zult er versteld van staan wat er soms nog na jaren mee wordt gedaan. Maar idd....door de frustraties de bende in de prullenbak / hoek mieteren...oh zo herkenbaar. Sommige treinen lijken welk vodoo treinen.
Inmiddels bewaar ik bijna alles maar in een grote doos en je zult er versteld van staan wat er soms nog na jaren mee wordt gedaan. Maar idd....door de frustraties de bende in de prullenbak / hoek mieteren...oh zo herkenbaar. Sommige treinen lijken welk vodoo treinen.
Och, en soms met een klein beetje hulp, kan het ineens zomaar veranderen, en werken zoals je dat had bedacht.
Groetjes
Groetjes
Tjongejonge, rustig maar, effe dimmen.Nighthawk schreef:WAT WIL JIJ DAAR MEE ZEGGEN ??????
SHOVEN
Ik wil daarmee precies zeggen wat er staat. "Jammer dat sommige mensen zo weinig geduld hebben" stond er. Dat ligt aan die mensen, waaraan anders? Als je het weet mag je het zeggen.
Hoe kleiner de schaal hoe minder geduld lijkt me niet, Maurits. Als je weinig geduld hebt moet je juist niet aan schaal N beginnen.
Bier en chips kan de kast weer in.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan