![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Desalniettemin ben ik er erg blij mee.
Groetjes,
Hoontje
Inderdaad, grote foto.BenQ schreef:Alwin,
Mooie wagon, maarre we hebben nog steeds geen 32" Ultra-HD scherm.![]()
De locomotief zal wel op het scherm passen, die is kleiner.
Dank je, zit me rot te denken wat ik erachter moet gaan doen... Suggesties zijn welkomMarcvane86 schreef:Happyface,
Mooie loc. Zoiets wil ik ook nog op de baan gaan zettenvoor mijn vrachtlijntje.
Die Rheingold set is super gedetailleerd. Echt een blikvanger met een S3/6 ervoor. En dan laten rijden langs een mooi Rijntraject, b.v. Brummenbach of Backeramm am RheinPruts3r schreef:Mooi locje! En inrijden hoef je je voorlopig geen zorgen over te maken(20 minuten toch???
)
Net weer wat opgehaald bij de buren:
Luxe Rheingold set van Arnold. Ik had ze al, maar dan die hele cheapo's in die grijze kartonnetjes (veel te kort, en zonder interieur)
Ik wou eerst de minitrixset (die is veeeel nieuwer) maar las op duitse fora dat men daar meer van deze sets gecharmeerd is... En laat die nou goedkoper zijn en vaker op MP opduiken![]()
![]()
marcopolo273 schreef:Beste N spoorders.
Graag wil ik jullie mijn nieuwe locje van Arnold laten zien.
Heb deze gekocht op de beurs in Zutphen voor een mooie prijs van 45 euro.
Ziet er echt als nieuw uit en rijd als ......tja een trein he.
Wou graag weten of de loc ook daad werkelijk liep en ben er mee naar een hobbyclub uit Utrecht gelopen.
Deze heren gevraagd of mijn loc even getest kon worden, nou daar waren ze absoluut niet te beroerd voor en lieten um rijden op hun mega grote baan. Enige is dat ik toen twintig minuten heb staan wachten tot ie weer terug was hahaha.
Maar goed daarvoor ben je op de beurs he, genieten van al het moois.
Nou mensen kom maar op met jullie commentaar want dat vind ik leuk.
MVG Marc.
>Jaloer!!!< waar kopen jullie die dingen toch allemaal?!jowi schreef:2 stuks gele koploper
Zeer mooie aanwinsten weerjowi schreef:Hoop gekocht afgelopen weken... Minitrix 1208, een mooie 1100 met botsneus, 2 stuks gele koploper, 2 stuks Piko NS 2297, een 2e Piko Hondekop, wat Plan E rijtuigen, wat ketelwagons, setje van 4 stuks Arnold Plan D rijtuigen (nice!), 3 maxon motors (2x koploper, 1x 1100)... en nog wat decoders en smd weerstanden en leds etc. Lekker bezig
Ja zo dus, op marktplaats en dan meteen reageren en flink in de buidel tasten als het een mooi exemplaar is... het is niet anders. Wachten op een koopje kun je wel vergeten.Pruts3r schreef:>Jaloer!!!< waar kopen jullie die dingen toch allemaal?!jowi schreef:2 stuks gele koploper
Ik zie ze alleen zo nu en dan opMP en dan wordt er als een malle zo €250,- en meer op geboden. Een jaartje terug kocht je welliswaar de oude niet digitale versie, voor €175,-...