Allen,
Ik ben op zoek naar nieuw arnold materiaal maar ik kom niet erg verder. Het is van Hornby maar ik kan geen product overzicht vinden van de sbb. Ook dealers in nl kom ik niet tegen. Graag zou iets bestellen de RBe digitaalvan sbb. Art nummer 82382
Wie weet er meer?
Arnold
-
Onderwerp starter - Berichten: 134
Re: Arnold
Artikel (8)2382 is van de oude Arnold productie. Die zal je alleen tweedehands terugvinden.
Nieuwe (Hornby) Arnold producten hebben een HN voor het artikelnummer.
Voor zover ik weet is de RBe niet opnieuw uitgebracht door Hornby/Arnold.
Nieuwe (Hornby) Arnold producten hebben een HN voor het artikelnummer.
Voor zover ik weet is de RBe niet opnieuw uitgebracht door Hornby/Arnold.
Groetjes Ron
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
N-spoor - Euregiobaan - Tijdperk IV/V/VI - NS/NMBS/DB - Fleischmann ProfiBoss/TwinCenter - Peco 55
-
Ron,
Bedankt. Erg jammer het is een bijzonder mooi treinstel.
Dat wordt dan ebay en beurzen nalopen. Als iemand een tip heeft; van harte welkom!
Bedankt. Erg jammer het is een bijzonder mooi treinstel.
Dat wordt dan ebay en beurzen nalopen. Als iemand een tip heeft; van harte welkom!
Groeten,
Maarten
Wie niet probeert zal geen fouten maken!
Maarten
-
- Moderator
- Contacteer:
Maarten, neem eens contact op met H@NS. Wellicht kan hij je hdlpen. (N-spoorstore.nl)
Groetjes
Hoontje
Groetjes
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
-
- Moderator
Re: Arnold RBe (x2382)
Mocht H@ns er geen hebben - er staat nog een 2de hands model op de Engelse website van Contikits onder 2382. Dit is de analoge versie van het door jou gezochte treinstel. Heb er in het verleden (toen ik nog in het schone nederlandse woonde) ook regelmatig besteld en zonder enig probleem.
MvG
Robert
p.s. Waarschijnlijk zal je de tandwielen op de assen moeten vervangen. Een groot deel van het rollend materieel van die periode had nylon tandwielen die de neiging hadden om te splijten op de as.
MvG
Robert
p.s. Waarschijnlijk zal je de tandwielen op de assen moeten vervangen. Een groot deel van het rollend materieel van die periode had nylon tandwielen die de neiging hadden om te splijten op de as.
Fan van Alpenbanen in N(m)
-
Robert bedankt!
Ik zal is kijken!
Ik zal is kijken!
Groeten,
Maarten
Maarten