Mijn nieuwe aanwinst(en) 2015
Mijn nieuwe aanwinst(en) 2015
Hallo Allemaal,
Hier gaan we verder met jullie nieuwe aankopen voor 2015.
groet,
Hans
Hier gaan we verder met jullie nieuwe aankopen voor 2015.
groet,
Hans
https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders
Re: Mijn nieuwe aanwinst(en) 2015
Ik zal de spits afbijten met de NS 2384 net betaald bij H@ns .
Plaatje is denk overbodig daarvoor ,
is mijn eerste nieuwe aanwinst in het aanstaande nieuwe jaar .
mvg Sjaak
Hier staat hij http://www.n-spoorstore.nl/diesellocs/p ... cargo-rood
Hier is het plaatje van het type lok voor de kijkers
Plaatje is denk overbodig daarvoor ,
is mijn eerste nieuwe aanwinst in het aanstaande nieuwe jaar .
mvg Sjaak
Hier staat hij http://www.n-spoorstore.nl/diesellocs/p ... cargo-rood
Hier is het plaatje van het type lok voor de kijkers
Laatst gewijzigd door Krab op 31 dec 2014 16:09, 2 keer totaal gewijzigd.
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
Picture or it didn't happen!Krab schreef:Plaatje is denk overbodig daarvoor
Groeten,
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Maarten
Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
-
Blijkbaar wordt het niet meer gewaardeerd dat ik al mijn 2014 aankopen, gedaan tussen 13-12-2014 en 31-12-2014, in totaal 49 modellen, plaats in het onderwerp wat daarvoor bedoeld is, want de internet politie heeft de zaak al voorbarig vroeg op slot gegooid.
Erg jammer weer, zulke moderatie ........
Mvg, Michel
Mvg, Michel
NAM-sterdam (Nieuw-Amsterdam en Schoonebeek met een twist, 1955-1965)
Die kun je nu hier kwijt. Is het heel belangrijk in welk draadje het landt? Ik gok dat de moderatoren ook oudjaar willen vieren, en zij zijn wel degenen die het forum mogelijk maken.Michel van den Hof schreef:Blijkbaar wordt het niet meer gewaardeerd dat ik al mijn 2014 aankopen, gedaan tussen 13-12-2014 en 31-12-2014, in totaal 49 modellen, plaats in het onderwerp wat daarvoor bedoeld is, want de internet politie heeft de zaak al voorbarig vroeg op slot gegooid.
Mvg, Michel
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Ja uiteraard is dat belangrijk. Heb ik die honderden Euro's in 2014 of 2015 uitgegeven, heb ik die aanwinsten in 2014 of 2015 ontvangen?
Het is toch nog 2014?
Het zou zelfs logisch zijn als je begin 2015 nog kon posten, maar al helemaal onlogisch als het in 2014 niet meer kan.
En even voor de goede orde, de moderatoren maken dit forum niet mogelijk hoor, dat maken de gebruikers.
Zonder gebruikers geen forum, zonder moderatoren hooguit wat minder structuur en wat minder beschaafd gedrag zo af en toe.
Maar goed, ik proef hier al weer het zelfde kruip gedrag richting bepaalde personen, waar ze zo vreselijk dankbaar voor alles voor moeten zijn.
Als dat de teneur is, zal mijn verblijf hier niet zo lang duren.
Ik ben niet zo van de onnodige censuur en de hielenlikkerij.
Allemaal een goede jaarwisseling.
Mvg, Michel
Het is toch nog 2014?
Het zou zelfs logisch zijn als je begin 2015 nog kon posten, maar al helemaal onlogisch als het in 2014 niet meer kan.
En even voor de goede orde, de moderatoren maken dit forum niet mogelijk hoor, dat maken de gebruikers.
Zonder gebruikers geen forum, zonder moderatoren hooguit wat minder structuur en wat minder beschaafd gedrag zo af en toe.
Maar goed, ik proef hier al weer het zelfde kruip gedrag richting bepaalde personen, waar ze zo vreselijk dankbaar voor alles voor moeten zijn.
Als dat de teneur is, zal mijn verblijf hier niet zo lang duren.
Ik ben niet zo van de onnodige censuur en de hielenlikkerij.
Allemaal een goede jaarwisseling.
Mvg, Michel
NAM-sterdam (Nieuw-Amsterdam en Schoonebeek met een twist, 1955-1965)
Lekker belangrijk. Succes met jezelf.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
Michel, zit je wel op het goede forum ? jou uitspraken passen namelijk beter op Benelux of ben je dronken en wil je gewoon graag met ons delen dat je wel 49 dingen hebt aangeschaft. NOu ik ben blij voor je. ik heb vandaag 800 kilometer gereden om op 2 plaatsen een Engelse class 91 en rijtuigen te kopen om de battle of Brittan uitvoering te maken.
boeit iemand dat nee, ik had het hele 2014 topic wel kunnen vullen met wat ik heb aangeschaft en ik denk dat ik zomaar2015 ook kan vullen, echter wederom niet belangrijk. waarom moet je nu gelijk weer zo negatief doen wat maakt het nu uit of de moderators dit topic sluiten.. denk je nu echt dat iemand vanochtend is opgestaan met de gedachte ik ga vandaag vriend Michel is overstuur maken door hem geen mogelijkheid te bieden om nog een keer te laten zien dat hij wel 49 aankopen heeft gedaan. het antwoord , nee natuurlijk niet.
gewoon normaal doen wordt hier echt meer gewaardeerd dan dat oversturige, ik heb een grotere lul dan jij gedrag want dat past zoals gezegd beter bij de buren..
fijne jaarwisseling, gooi van frustratie niet je sigaretten weg ipv rotjes
boeit iemand dat nee, ik had het hele 2014 topic wel kunnen vullen met wat ik heb aangeschaft en ik denk dat ik zomaar2015 ook kan vullen, echter wederom niet belangrijk. waarom moet je nu gelijk weer zo negatief doen wat maakt het nu uit of de moderators dit topic sluiten.. denk je nu echt dat iemand vanochtend is opgestaan met de gedachte ik ga vandaag vriend Michel is overstuur maken door hem geen mogelijkheid te bieden om nog een keer te laten zien dat hij wel 49 aankopen heeft gedaan. het antwoord , nee natuurlijk niet.
gewoon normaal doen wordt hier echt meer gewaardeerd dan dat oversturige, ik heb een grotere lul dan jij gedrag want dat past zoals gezegd beter bij de buren..
fijne jaarwisseling, gooi van frustratie niet je sigaretten weg ipv rotjes
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
-
Mooie aanwinst weer Sjaak!
deze ook afgelopen weekend bij Hans opgehaald, weer een mooi model.
volgend jaar komt de geel grijze ook deze kant op
Groeten Richard
deze ook afgelopen weekend bij Hans opgehaald, weer een mooi model.
volgend jaar komt de geel grijze ook deze kant op
Groeten Richard
http://www.delftsemodelbouwvereniging.nlgevestigd op de Kleveringweg 19, unit 4B in Delft
Ik wacht nog even met de nieuwe aankopen posten............. stel je voor zeg!
Fijne jaarwisseling allemaal.
Fijne jaarwisseling allemaal.
Ik zou ook wel wat aanwinsten vam 2015 willen plaatsen, maar mijn teletijdmachine (nodig om even mijn aanwinsten van2015 op te halen en mee terug te brengen naar nu, 2014) doet het helaas even niet...(staat bij de garage voor nieuwe messingtandwieltjes )
Laatst gewijzigd door Pruts3r op 01 jan 2015 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Pruts3r - 2 linker handen 4 LIFE! :D
--------------------Mijn Linkjes:--------------------
>MIJN ROLLEND MATERIEEL< (LAST UPDATE: 04-03-'19)
>MIJN VITRINE<
>MIJN WISHLIST< (LAST UPDATE: 10-03-'23)
>MIJN VITRINE<
-
- Moderator
@Michel
Je hebt een prachtige collectie aanwinsten. Inderdaad grotendeels aangekocht in 2014 en volgens mij volgt er nog wat in Januari. Gewoon posten in 2015 dat mag hor.
@all
Nu mooi. Oliebollen eten is een betere bezigheid dan modereren. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn
Robert
p.s. Met betrekking tot tijdreizen en het posten van aanwinsten. Gelieve niet, anders heb ik straks een honderdtal draadjes met titels als, mijn aanwinsten uit 2017 of een foldertje van Piko 2022 in een draadje staan. Om maar niet te spreken over de problemen die kunnen ontstaan als mensen hun eerste aanwinst terug halen uit het verleden (Butterfly effect). Ze hebben daar hele films over gemaakt...........
Fijne jaarwisseling
Je hebt een prachtige collectie aanwinsten. Inderdaad grotendeels aangekocht in 2014 en volgens mij volgt er nog wat in Januari. Gewoon posten in 2015 dat mag hor.
@all
Nu mooi. Oliebollen eten is een betere bezigheid dan modereren. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn
Robert
p.s. Met betrekking tot tijdreizen en het posten van aanwinsten. Gelieve niet, anders heb ik straks een honderdtal draadjes met titels als, mijn aanwinsten uit 2017 of een foldertje van Piko 2022 in een draadje staan. Om maar niet te spreken over de problemen die kunnen ontstaan als mensen hun eerste aanwinst terug halen uit het verleden (Butterfly effect). Ze hebben daar hele films over gemaakt...........
Fijne jaarwisseling
Fan van Alpenbanen in N(m)
Hahaha goed punt: straks maak je per ongeluk dhr 'Arnold' in 1962 van kant... Hebben we helemaal geen N spoor meerRobert_N-Nm schreef: p.s. Met betrekking tot tijdreizen en het posten van aanwinsten. Gelieve niet, anders heb ik straks een honderdtal draadjes met titels als, mijn aanwinsten uit 2017 of een foldertje van Piko 2022 in een draadje staan. Om maar niet te spreken over de problemen die kunnen ontstaan als mensen hun eerste aanwinst terug halen uit het verleden (Butterfly effect). Ze hebben daar hele films over gemaakt...........
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
@All, 2015 staat met 15 min. voor de deur...
Dus de goede voornemens staan zo ook weer voor de deur
Voor iedereen die post op dit forum veel plezier toegewenst en voor ieder veel nieuwe aanwinsten toegewenst om hier te delen
Fijne jaarwisseling allemaal
Mvg,
Ad
Dus de goede voornemens staan zo ook weer voor de deur
Voor iedereen die post op dit forum veel plezier toegewenst en voor ieder veel nieuwe aanwinsten toegewenst om hier te delen
Fijne jaarwisseling allemaal
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
Nou, kom op met die nieuwe aanwinsten van 2015! Ik begin met wel 2 blokkerkaartjes! Nu nog een doel om heen te gaan.
- Bijlagen
-
- 1-1-2015 13-20-23.jpg (177.12 KiB) 7439 keer bekeken
Ik kreeg gisteren op de valreep van 2014 nog de Piko 40280 hondekop via H@ns binnen, na wat omzwervingen
Nu aan het inrijden... wat me opvalt is dat deze nieuwe veel minder mechanische herrie maakt dan mijn andere hondekop? Die andere klinkt meer als een koffiemolen, deze nieuwe rijd gewoon... tja...als een trein. Iemand met meerdere PIko hondekoppen dat ook wel eens opgevallen? Misschien is het iets met de cardan asjes ofzo? Het is geen decoder kwestie, in beiden zit dezelfde Tran dc51.
Nu aan het inrijden... wat me opvalt is dat deze nieuwe veel minder mechanische herrie maakt dan mijn andere hondekop? Die andere klinkt meer als een koffiemolen, deze nieuwe rijd gewoon... tja...als een trein. Iemand met meerdere PIko hondekoppen dat ook wel eens opgevallen? Misschien is het iets met de cardan asjes ofzo? Het is geen decoder kwestie, in beiden zit dezelfde Tran dc51.
Laatst gewijzigd door jowi op 02 jan 2015 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Misschien niet helemaal het juiste draadje, maar ja. Even de collectie doorgespit, een van de goede voornemens
Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
Fan van Alpenbanen in N(m)
Mooie spullen Robert
Martin de Deugd
Martin de Deugd
Laatst gewijzigd door mdedeugd op 02 jan 2015 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, nou hier dan mijn eerste OFFICIELE nieuwe aanwinsten van 2015 (gister en vandaag in ontvangst mogen nemen )
Een meer dan 30 jaar oude máár echt winkelnieuwe Roco 2160 (de BR485 / ET85)...Prachtig gewoon. Rijd ook...uh...als nieuw dus
Verder een 'snel-toeslaan-voor-er-geboden-wordt' koopje:
P R A C H T I G E minitrix 12522n 3/6 E loc. Digitaal voorbereid en alles. Rijdt geruisloos een heeel mooi... (rijtuigen had ik al, maar kwamen ineens super goed van pas nu )
Hier alleen de loc: En verder nog wat Roco SBB koelwagentjes!
Een meer dan 30 jaar oude máár echt winkelnieuwe Roco 2160 (de BR485 / ET85)...Prachtig gewoon. Rijd ook...uh...als nieuw dus
Verder een 'snel-toeslaan-voor-er-geboden-wordt' koopje:
P R A C H T I G E minitrix 12522n 3/6 E loc. Digitaal voorbereid en alles. Rijdt geruisloos een heeel mooi... (rijtuigen had ik al, maar kwamen ineens super goed van pas nu )
Hier alleen de loc: En verder nog wat Roco SBB koelwagentjes!
- Bijlagen
-
- mooi mooi moooooi.JPG (105.21 KiB) 7398 keer bekeken
-
- Roco koelwagens.JPG (80.38 KiB) 7398 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Pruts3r op 01 jan 2015 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
>MIJN VITRINE<
>MIJN VITRINE<
Eén nieuwe aanwinst voor dit jaar staat in bestelling bij H@ns.
Misschien dus nog meer nieuwe aanwinsten???
Ik ben hééééél erg benieuwt. Misschien ook Nederlands materiaalRobert_N-Nm schreef:Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
Misschien dus nog meer nieuwe aanwinsten???
Met vriendelijke groet,
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Jelle.
Het is weer volop aan het kriebelen... Ik ben toch weer begonnen...
Digitaal, maar ik zoek nog 'eenvoudige' software voor de PC-besturing van de baan.
Binnenkort meer...
[url=viewtopic.php?t=17366&start=25]Mijn baan (in opbouw)[/url]
Robert, ik zie interessante dingen in dat doosje. Ik ben benieuwd, begin alweer hebberig te worden van jouw foto's.Robert_N-Nm schreef:Nu gaan we ervoor zorgen dat dit de 'nieuwe' aanwinsten van andere liefhebbers gaan worden en ik weer andere 'nieuwe' aanwinsten kan scoren.
MvG
Robert
En lekker zo doorgaan als moderator in 2015.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
-
Mijn bloedneus rijd ook veel beter dan de eerste gele, en gewoon analoog!jowi schreef:Ik kreeg gisteren op de valreep van 2015 nog de Piko 40280 hondekop via H@ns binnen, na wat omzwervingen
Groet Hans
Hallo heren/dames modelspoor liefhebbers ,
aller eerst de aller beste wensen!
Als we over nieuwe aanwinsten hebben in 2015, ben ik dag te vroeg geweest, gisteren jarig en als cadeau een
mooie wagon gekregen tbv me ÖBB stam om die weer completer te krijgen. Mis alleen nog de restauratie en de set van 2 slaapwagons.
Gr Ferry
aller eerst de aller beste wensen!
Als we over nieuwe aanwinsten hebben in 2015, ben ik dag te vroeg geweest, gisteren jarig en als cadeau een
mooie wagon gekregen tbv me ÖBB stam om die weer completer te krijgen. Mis alleen nog de restauratie en de set van 2 slaapwagons.
Gr Ferry
- Bijlagen
-
- 10633456_10203289841075174_6384007032647392316_o.jpg (58.57 KiB) 7869 keer bekeken
-
- 10847243_10203289841115175_5190228419955523552_o.jpg (59.42 KiB) 7869 keer bekeken
-
- 10896185_10203289841835193_6534555791821602251_o.jpg (58.86 KiB) 7869 keer bekeken
-
- Setje zover
- 1557388_10203289841875194_6412844453890289464_o.jpg (68.45 KiB) 7869 keer bekeken
NS-DB-ÖBB - 160 is precies groot zat - Happyface Railways
Http://www.happyface.be
Http://www.happyface.be
-
- Moderator
- Contacteer:
Hallo,
Op de laatste dag van 2014, deze aanwinst ontvangen van Richard(metcijfertjesdieiknunietmeerweet) van het forum hier, waarvoor dank. Een puntgaaf exemplaar van het minitrix begeleidingsrijtuig. Deze kan mooi met mijn MW meetrijtuig zijn rondjes gaan doen...
Groetjes,
Hoontje
Op de laatste dag van 2014, deze aanwinst ontvangen van Richard(metcijfertjesdieiknunietmeerweet) van het forum hier, waarvoor dank. Een puntgaaf exemplaar van het minitrix begeleidingsrijtuig. Deze kan mooi met mijn MW meetrijtuig zijn rondjes gaan doen...
Groetjes,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid