Overdijk schreef:Nummer 9545. Das degene met de NEM steekkoppeling eraan.
Thanx!!!
Zo, nou weer een MEGA mazzeltje gehad!
Ik heb al 2 BR 05's. Een hele oude Arnold (2215) en de Nieuwe Hor(nby-Ar)nold (HN2003) met kleine uiterlijke verschillen...
Beide zijn naar hetzelfde voorbeeld: DB versie met 'Witte'-windleitbleche. Dat zijn de windgeleidplaten voorop de ketel
Nu wou ik om wat meer verschil te creëren mn OUDE arnold DB versie vervangen door een DRG versie met 'Wagner'-windleitbleche. Das de Arnold 2216
Die kosten wat meer (rond de 100,-) maar daar kan ik mee leven...
Waar blijft mn mazzeltje? Nou ik vond er eentje op Marktplaats...
Met Wagner-windleitbleche, voor iets over de 100 (120,- om precies te zijn
), maar het is niet de 2216:
Ik heb gewoon een echt winkelnieuwe, nog nooit gereden Arnold 2200, oftewel de versie in schutkleuren te pakken gekregen!
The steal-of-the-year voor mij! Nu al
Ik vond hem altijd al heel gaaf met die beplating bij de wielen etc, maar die dingen zijn zo duur normaal, dus ik had nooit durven dromen er eentje te hebben... Wel dus hahahahaha
En notabene nog met militaire post naar mij verzonden!! De verkoper was gestationeerd op een kazerne in NL en heeft hem aldaar via hun postkamer aangemeld en verzonden. Ik kreeg ook een heel appart track&trace nummer.... Toepasselijk e verzendwijze voor deze loc!
Rijdt ook echt heel mooi! Mooier, veel mooier dan die nieuwe HorNold...Nu nog iets erachter....
p.s. svp niet weer piepen over de reichadler die erop staat (die staat er nu eenmaal)
. Ik vind het gewoon een vette en mooie loc, thats all, verder geen rare ideëen hier!