Ik ben Ton, 54 jaar jong en een herintreder na 39 jaar. Ik heb vroeger ooit een Minitrix-baan gehad maar door studie, werk en veelvuldig verhuizen in Nederland en over de hele wereld is er daarna gedurende 38 jaar niks meer van treinen gekomen. Vorig jaar een paar Märklinspullen aangeschaft maar H0 bleek toch niks voor mij te zijn. Dus maar besloten de hele zooi op te ruimen en over te stappen naar N.
De zolder boven ons huis wordt een dezer dagen / weken verbouwd zodat ik daar een permanente baan kan gaan aanleggen. Aanvankelijk heb ik daarvoor een tafel in gedachten van 1 meter diep in L-vorm met de twee lengtes 5 meter en 4 meter. In een later stadium kan ik dit uitbreiden tot maximaal 8x6 m dus plaatsgebrek heb ik niet. Ik wil amerikaans gaan rijden en digitaal. Omdat in de tijd dat ik bezig was met Minitrix juist EMS op de markt was en er verder geen simultaanbesturing voor modeltreinen beschikbaar was weet ik nog niet zoveel van digitaal rijden af. Ik hoop echter genoeg informatie hierover op dit forum te kunnen vinden.
Nog meer info nodig? Vraag en ik zal antwoorden (mits het niet TE persoonlijk wordt uiteraard)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)